Driveclub - alaposan megvágják a PS Plus-verziót

  • Írta: zoenn
  • 2014. május 8.
  • Hír
Link másolása
Az Evolution Studios végre részletezte, hogy mennyiben különbözik a Driveclub PlayStation Plus Editionje a teljes verziótól. Sokban: az online szolgáltatásra előfizetők csupán a tartalom ötödét kapják meg.

A Driveclub bejelentésekor csak annyit árultak el a fejlesztők, hogy PS Plus előfizetői csupán néhány pályával és autóval kapnak kevesebbet a teljes verzió birtokosainál, most azonban kiderült, hogy csak a tartalom ötödéhez férhetnek hozzá.


A PlayStation Plus Edition egyetlen helyszínt, Indiát foglal magában, 11 pályán bizonyíthatjuk rátermettségünket és 10 autót vezethetünk benne. Emellett az összes játékmódhoz hozzáférhetünk. Összehasonlításképpen elmondjuk, hogy a Driveclub teljes verziója 55 pályát, 50 autót és 50 tour eventet tartalmaz majd.

Öröm az ürömben, hogy a PS Plus előfizetői kedvezményesen, 49,99 dolláros áron frissíthetnek a "vágatlan" verzióra.

11.
11.
hurkagyurka2
Na, ez nem volt fair a Sonytól. Nagy mellénnyel beharangozták, mint PS4 nyitócím, ráadásul a PS+-osoknak direkt. Jóformán a gép mellé akarták adni, hogy legyen valami game a kicsomagolás után rögtön. Fél évet késnek vele, aztán végül egy demót adnak csak... Közben valószínűleg rájöttek, hogy minek adják ingyen, enélkül is jól fogy a masina, fizessen érte a jónép... Marketing húzásnak ettől függetlenül nem volt rossz, biztosan jónéhány embert beugrasztottak vele, aki mondjuk emiatt választott PS-t.
10.
10.
crashpipi
#9: Engem még a tuning része se érdekel. Nem akarok alkatrészekkel se piszmogni, sem autót festegetni... a porig gyalázott neonfényes giccsparádé Undorground-októl meg feláll a hátamon a szőr... :) Csak az elérhetetlen millió eurós autócsodák nem vonzanak a játékokban.
Adhatják készen is a kocsikat, mint az Assetto-ban, nekem megfelel, de ne a Zonda-t, meg az R8-at! :) Hanem a Cosworth Escort-ot, az ST Focus-t, a Type R Civic-et, az R32 Golf-ot, vagy a Supra-t, Silvia-t, GTR-t, stb. stb.
Ha meg még a tizen huszon évvel ezelőtti hasonló verdák is felbukkannak, na az a kánaán. :) (300ZX, öreg Bömbi, öreg Skyline, stb.) :)
9.
9.
hahota
#8: Mélyen egyetértek veled. A tuning sosem arról szolt, hogy veszünk egy kész veyront. De szerintem ez a játék nem a tuningolásról szól. Így marad a prémium sport car.
8.
8.
crashpipi
Ez csak félig rossz hír.
A PS Plus eddig sem érdekelt, tudtam, hogy dobozosan kell megvenni a játékot, viszont ami gáz, az az 50 autó. Na, az gyászosan kevés. :(
Főleg, hogy a 90% tuti a szuper és hyper car kategória, amit rühellek és a Forzában is kerültem világ életemben. Engem nem hoz lázba egy Hennessy vagy egy Veyron. Sokkal inkább egy kikeményített, lekönnyített M3 vagy egy pár száz kilós 2-300 lovas libakergető, vagy valami gyári sport utcai, hétköznapi autó, stb. stb
6.
6.
Dr. Zaius
Én nem húzom a szám... Már a PS4 megjelenése előtt is tudni lehetett, hogy le lesz korlátozva a PS+ verzió...
Tudunk ellene tenni? Nem...
Inkább ez mint a százhúszezredik indie játék...
JAH:
SZERINTEM
5.
5.
traumraise
#4: csak örülnétek ha dollár lenne de ez itt 60 euró lesz amit 18ezer jó magyar ft. Az összes játék ennyibe kerül ps4-re, nem?
4.
4.
Split
#3: Gondolom 60, mint általában...
3.
3.
Cipo3
Kedvezményes 50 dolláros áron updatelhetünk? Bah mért mennyi lesz originalba 1000 dollár?
2.
2.
maktub
Szóval lényegében egy nagyobb demó jár a pluszosoknak.
1.
1.
Yanez
Látom szeretni fogjuk Indiát.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...