A legutóbbi tervek szerint a Divinity: Original Sin június 20-án landolt volna a Steamen, ám a fejlesztők megerősítették, hogy a szerepjáték csak tíz nappal később, június 30-án válik letölthetővé.
A késés oka az, hogy több időt vesznek igénybe a végső simítások, néhány karakter szinkronja még hiányzik, illetve pár hiba is kijavításra vár.
Hozzátennénk, nem ez az első csúszás, amit el kellett viselnünk: Larian korábban tavaszra ígérte a megjelenést, ám április végén kiderült, hogy csak júniusban érkezik a végleges verzió.
A sorozatos halasztások nem érintik az előrendelőket, elvégre az early access verzió már egy ideje elérhető a Steamen.
Ehhez elég 10 nap? Még jó, hogy RPG-ket alapból nem próbálok ki megjelenéskor, mert fél évig patch-elik őket...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.