A windsori és tokiói bázisú Konami fejlesztőcsapata által gondozott Pro Evolution Soccer 2015 bejelentése után ma megerősítést nyert a korábbi hírünk, miszerint a cím az idei utolsó negyedévben várható a PlayStation 4 és Xbox One rendszereken. A játék PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra is megjeleik.
A PES 2015 lesz az első rész a szériában, mely az újgenerációs konzolokon is megjelenik, és ezzel egyhuzamban úttörő lesz a Fox Engine teljes kapacitásának kihasználásában is. A játékosok modelljei, a stadion és a tömegek megjelenítése is gazdagodik, emellett a játékban több mint ezer focista kap helyet.
A MyClub funkció, mely a Master League Online alapjainak átdolgozásából jött létre, lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy GP, illetve valódi pénz segítségével vásároljanak maguknak csapattagokat és menedzsereket. Így van. Jönnek a mikrotranzakciók.
Ahogyan a FIFA-ban, a PES 2015-ben is heti rendszerességgel frissül a csapatok összetétele, ami a valóságban történt átigazolásokat követi majd, emellett a felhasználó teljesítménye is rögzítésre kerül, ami az online módban automatikus, míg a szóló kampányban opcionális.
Még egy érdekesség: a stadionod aszerint alakítható, hogy milyen játékstílust preferálsz te, és milyet az ellenfeled. Ha a vendégek passzolgatni szeretnek, szólhatsz a karbantartóknak, hogy hagyják hosszabbra a füvet, de fel is vizeztetheted velük, hogy felgyorsítsd a labda átadásokat.
gameplay.
Ez a fűmagasság/pályalocsolás=parasztvakítás.
Csináljanak normális AI-t, vegyék ki a szkripteket és legyen végre tisztességes online része! Ha lehetne, mindezt megjelenésre, ne 7(!) hónappal utána...
*/pes2015-3 ---> */pes2015_3
http://bit.ly/1kk485A
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.