Mint ismert, a No Man’s Skyban egy procedurálisan generált galaxist fedezhetünk fel. A Game Informer legfrissebb számának előzeteséből kiderült, hogy nem vakon bolyongunk az univerzumban, a cél az, hogy megtaláljuk a galaxis közepét.
A játék elején egy véletlenszerűen kiválasztott bolygón kezdünk, semmi másunk nincs, csupán egy alap űrhajónk. Ingame pénzt bányászattal, az ellenség megölésével és más cselekedetek után szerzünk. Pénzünket a bolygók kereskedelmi állomásain, vagy más űrállomásokon költhetjük el karakterünk, vagy a hajónk frissítéseire.
Ahogy egyre mélyebbre nyomulunk a galaxisban, a kihívás úgy növekedik. Amellett, hogy a planéták élővilága potenciális veszélyt jelent, néhány bolygót még robotok is őriznek, akik szíves örömest megtámadják a játékost, ha úgy ítélik meg, felborítják a természetes egyensúlyt. Magyarul, ha ész nélkül öljük a bennszülött vadvilágot, szembe kell néznünk retorzióval is.
A fő cél elérése nagyjából 40-100 órát vesz el az életünkből. A játékból a multi sem hiányozhat majd, a játékosok egymás ellen is harcolhatnak - akár még a hajónkat is elveszíthetjük, de a mentőkabinunkkal egy közeli bolygóra katapultálhatunk -, és kereskedhetnek is. Nem muszáj jófiúnak lennünk, kizsákmányolhatjuk a planétákat, ha szeretnénk.
A No Man’s Sky 2015 folyamán jelenik meg PC-re és PS4-re. A hétvégi PlayStation Experience-en még többet láthatunk a Hello Games alkotásából.
A valóságban alapból lehetetlen lenne egy űrcsatát kivitelezni :) Meg úgy repkedni mint az ilyen játékokban.
De egyébként a legutóbbi gameplay óta már nem egyszer mondta Sean, hogy az a gameplay nem teljesen mérvadó mert azóta rengeteget változtattak már a játékon. Lehet ezen is változtattak amit írtál.
Az igaz, hogy kicsúszott a "végtelen" szó a fejlesztők száján, de azért használták azt a szót mert olyan felfoghatatlanul nagy lesz, hogy egy embernek az végtelen, mert sosem fogod látni az egészet. Alul az egyik kommentemben írtam, hogy mennyi bolygó lesz benne.
A betöltés azonban már nem LOD, ez a lényeg, különben az nagy meló lenne (ebben az esetben).
Ez eddig egy játéksorozatnak sikerült, a neve Elite, de az új sem fogja már ezt tartalmazni (mind hardver mind programozási okokból húzós, utóbbi szerintem b@szottt nagy meló lenne). Valószínűleg úgy lesz, hogyha elérünk egy bizonyos közelséget a bolygóhoz, egyszerűen betölti a közeli térképet, ha más nem legalább az illúzió megmarad. Nekem mondjuk különösebben nem jelent ez gondot.
"Meg ha mar beleoltunk 50orat nagyon monoton lesz."
Kötve hiszem. A játékstílust kedvelőknek több ezer óra lesz. Ennyi erővel minden lövöldözős játék is monoton lenne a második pályától, mivel ugyanazt kell csinálni.
Aki játszott pl. a Frontier-rel az tudja mire gondolok. Ott is az volt, hogy 100 élet is kevés lett volna, hogy a galaxis összes csillagrendszerét felfedezd, de mégis arra törekedett az ember, hogy mindet felfedezze, pedig tudta, hogy esélytelen.
Amúgy szerintem annó az a játék túl hamar jött ki és túl magasra tette a lécet.
Nekem is város ez a cucc, remélem megüti majd a lécet.
Lesznek bolygók a játékban ahol lesznek ősi templomok, ahol találhatóak majd portálok amik közelebb juttatnak a galaxis közepéhez. Ezeket kihasználva már elfogadható a 40-100 óra. Én nem fogom ezeket használni :D
Az, hogy ezt mondják a fejlesztők most és mi fog megjelenés után reálisan a játékban szerepelni megint más, még mindig kételkedek abban, hogy ne futnék össze mással, persze gyakrabban mint ahogy te írtad, de nem vitatkozni akarok, meg valósat akkor tudok meg, amint kijött a játék, addig csak találgatok és feltételezek.
A spore-ban volt kb. 500'000 csillag, ha ebben 16x akkora tér lesz ideálisan gömb alakban (mondjuk 4x annyi csillagot jelentve mint egy spirálgalaxis), csillagonként átlag 4 bolygóval, akkor az kb. 128 millió bolygó. Én elégedett lennék ennyivel :)
Amúgy írták valahol hogy nem lesz benne egyjátékos rész? Én mindenesetre megvárom a PC-s verziót.
Na de majd a TGA-n vagy a PS Experiencen remélhetőleg többet megtudunk. Esetleg gameplayt is láthatunk majd. Állítólag sokat változott a játék, remélem a jó irányba.
18,446,744,073,709,551,616 bolygó lesz.
Ez a fejlesztőktől jön.
Arról meg már ne is beszéljünk, hogy a bolygók valós, bolygó méretűek lesznek, ezért ha 20 ember van ugyan azon a bolygón, még akkor sem találnátok meg egymást könnyen. Már csak a puszta számok végett is elképzelhetetlen, hogy 3 millió játékossal(akik nem fognak egyszerre játszani soha) összefuss valakivel.
Ezt a 40-100 órát úgy tudom elképzelni, hogy mész egyik bolygóról a másikra felfedezés nélkül. Vagy pedig elírták. Vagy ami még lehet, hogy megváltoztatták a játékot, remélem nem ez a helyzet.
Amúgy nem úgy volt, hogy a Januári lapban lesz az előzetes?
Mind1, jó lesz ez így is ha a multiplayer az egy külön játékmód lesz.
A 40-100 óra meg elég tág :D De ha tényleg akkora a játék mint mondják akkor valahogy kevésnek tartom. Ennyi idő alatt, hogy érhetnénk el a galaxis széléről a közepét? Főleg, hogy ha még fel is akarunk fedezni út közben. Én szerintem el sem fogok indulni a közepe felé először.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.