A Final Fantasy XV direktora, Hajime Tabata a Gamespotnak adott interjújában elmondta, hogy a készülő szerepjátékuk teljesen összefüggő világban játszódik, magyarán a nyitott világú jelző teljesen helytálló. Manapság számos fejlesztő dobálózik a kifejezéssel, de teljesen indokolatlanul, hiszen a több nagyobb zóna még nem valódi nyitott világot takar.
A játék világát gyalogszerrel, autóval vagy egy vonattal is bejárhatjuk, ráadásul töltőképernyők bámulása nélkül. A FFXV a Grand Theft Auto V-tel és a Skyrimmel áll rokonságban, semmint a Dragon Age: Inquisition és a Destiny "hamis" nyitott világával.
Persze ettől még nem céltalanul bóklászunk a pályákon, a korai sztoriküldetések fogják a kezünket, hasonlóan a korai Assassin's Creedekhez. Ha távolra merészkedünk, ne csodálkozzunk azon, hogy magas szintű ellenséggel találkozunk.
A "valóságon alapuló fantasy" helytálló jellemző. A fantáziavilág és a realitás kéz a kézben jár, a játék városait valós metropoliszok ihlették: Shinjukura, Havannára és Velencére hajazó jegyek is felismerhetőek lesznek. Ám ennek ellenére a FFXV még mindig egy klasszikus Final Fantasy-játék és megfordulunk majd "ijesztő és kaotikus" kazamatákban és talán léghajókkal is találkozunk.
A Final Fantasy XV PS4-re és Xbox One-ra jelenik meg. Pontos megjelenési dátum még nincs.
Az ilyen JRPG-knél az zavart mindig, amikor megnéztem egy-egy trailert, hogy ott küzdenek az emberkék egy monstre nagy ellenféllel szemben, és te csak skilleket nyomhatsz el, aztán nézed mi történik...szóval hiába lesz elméletileg hack n slash, a másik probléma, hogy ha még tetszene is a következő rész, halvány lila gőzöm se lenne az előzményekről...
A Kingdomot egyáltalán nem ismerem, Skyrom és D3-mal még nem játszottam. Előző részekkel természetesen igen,
Egyébként ez az új FF tetszik ránézésre.
Ezt most bekaptam..
Azóta se találtam jobb játékot.
Amire kíváncsi vagyok, hogy oldják meg a harcot?
Azonban ebben az epizódban nagyon szívesen elkalandoznék.
Persze amíg PCre nem jelenik meg esetlegesen, addig ez nem fog sajnos megtörténni.
A Final Fantasy mindig képes volt az indítás után olyan csodálatos világot elénk tárni, aminek nem csak tartalma, hanem múltja és ezzel együtt értékes, rajtunk múló jövője is van. Ezek a játékok mindig eltérnek egymástól és mégis mindig érezhető a hasonlóság bennük.
Legyen az fantasy vagy cyberpunk környezet, mindig azt érzed hogy itt már jártál és tudod mit kell tenned, viszont mégsem érzed azt, hogy ismétlődne valami is. A tálalás frenetikus, mint ahogy az FF világai is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.