GDC 2015: A Mizuchi engine is jelen lesz

  • Írta: Shifty
  • 2015. február 9.
  • Érdekesség
Link másolása
A tokiói Silicon Studios csapata még tavaly mutatta be az Unreal Engine 4-re épülő, de saját technológiákkal alaposan felturbózott Mizuchi engine-t, ami a csapat bejelentése szerint márciusban a GDC-n is kint lesz.

Tavaly két ízben is kóstolót kaptunk a Bravely Default és a 3D Dot Game Heroes játékokat is jegyző Silicon Studios legújabb, Mizuchi névre keresztelt middleware grafikus motorjából.


A Tokióban székelő stúdió most megerősítette, külön standjuk lesz az idei, március 2-án rajtoló Game Developers Conference-en, ahol többek között megtekinthető lesz a PC-s és PlayStation 4-es Mizuchi techdemó, és akció közben ismerkedhetünk majd meg a valósághű optikai effektusokat ígérő Yebis 3 és Paradox technológiákkal.

4.
4.
Shifty
#3: Ez a bemutató tavalyi, de ugyanezt fogják most is mutogatni, gondolom kicsit felturbózva.
3.
3.
markoci555
Emlékszem rá, de én úgy hiszem nem ezt a videót láttam, vagy ilyen régen lett volna, vagy kimaradt ez a videó, fantasztikus. (a felsőre gondolok)
2.
2.
p3ti
Leesett az állam...wow. Ha belegondolok hogy a technika hol tart, és milesz pl. 10-20 év múlva. Hová fejlődött ez az iparág a kazettás Nintendo óta - hihetetlen.
1.
1.
Cellator
Azért ez már a határozottan "nem semmi" kategóriába tartozik. Ez, pedig ahogy a PC-n is beletúr azért megmutatja, hogy az egész szoba és minden objektum nem kis felbontással már le van renderelve. Kíváncsi lennék ezen PC-nek a konfigjára :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...