A dél-amerikai drogkartellek csatája, és a távoli jövő nagy Mars háborúja után új vizek felé evez a Cenega. A lengyel The Farm 51 fejlesztővállalattal és az orosz 1C Company kiadóval közösen egy olyan FPS készítésébe fogtak, mely első blikkre a Hellgate: London és a Resistance: Fall of Man amolyan érdekes egyvelegeként domborít. Persze azért többről van itt szó. De hogy mennyivel? Előzetesünkből minden kiderül!
Nem csodálkozok, ha senkinek sem ismerős a The Farm 51 neve. A céget négy játékfejlesztő veterán alapította két évvel ezelőtt azzal a céllal, hogy minőségi munkájukkal újabb értékes cég vethesse meg a lábát a játékipar nagymenői között. A több mint 20 főt számláló csapat élén Radomir Kucharski áll, aki a Medal of Honor: Allied Assault és a Men of Valor: Vietnam fejlesztésében is aktívan részt vett. A vezetőség tagja még Robert Siejka, a 3D Magazin ex-elnöke, valamint Wojtek Pazdur és Kamil Bilczynski is - ők korábban a Painkiller sorozat elkészítésén munkálkodtak.
A Necrovision alternatív története szerint a 20. század elején az emberek még rettegnek a vámpíroktól, azoktól az ördögi teremtményektől, akiket sok évvel ezelőtt sikerült a föld alá száműzniük. A mélyben azonban egy új vámpír világ alakult ki, az emberi civilizációtól teljesen függetlenül, a lenti nyersanyagokból pedig valóságos technikai forradalmat valósítottak meg.
A vámpírok ritkán merészkedtek vissza a felszínre, ám egy maroknyi ember alkotta titkos csoportosulás folyamatos kapcsolatot tartott velük. Közösen fekete mágiával kezdtek kísérletezni, melynek szerencsétlen következményeként kaput nyitottak a démonok világába. A pokol teremtményei nem szívesen látták vendégül őket, így csakhamar kezdetét is vette a földalatti nagy háború. A vámpírok folyamatos veresége nem csak óriás területvesztéssel járt, de népességük is csakhamar megcsappant. A démonok sokkal erősebbek voltak náluk, ráadásul seregüket még megbabonázott, túlvilági fegyverekkel és varázslatokkal keményebbé tett vámpír über-katonák, valamint nagy létszámú, úgynevezett Árnyék Harcosok is erősítették. A vámpíroknak nem volt más választásuk, az emberek közül kerestek új lelkeket hadseregükbe. Az első világháborúban megsérült katonákat egymás után ragadták el a harcmezőről, hogy a föld alatt újra csatasorba állítsák őket. A démonok csakhamar ráébredtek, hogy ez nagy előnyhöz juttathatja a vámpírokat, így seregükkel feltörtek az emberi világba, hogy megsemmisítsék az utánpótlást nyújtó külvilági fajt.
A játék a Painkiller modernizált, kissé átszabott és ránctalanított motorját használja majd. A fejlesztők először egy hagyományos, Medal of Honor-stílusú első világháborús játékot akartak készíteni, azonban hamar azon kapták magukat, hogy óriás démonokat rajzolgatnak a tervezőasztal előtt görnyedve. Összeültek, és a volt Painkiller fejlesztők nyomására feldobták egy kicsit a „casual" lövészárok-sztorit, ezzel körvonalazva jelen cikkünk alanyát, a Necrovision-t. „Az első világháború egy game designer szemével nézve nem elég mozgalmas ahhoz, hogy megtöltsön vele 10 órányi játékidőt." – nyilatkozta nem régiben Wojciech Pazdur, a FiringSquad újságíróival folytatott beszélgetésében. – „Ülni az árokban és várni, hogy valami történjen - ez messze áll az általunk képzelt szórakozástól. Emellett ekkor a kézifegyverek is lekorlátozódtak néhány pontlövő puskára és 1-2 nehézgépfegyverre. Muszáj volt valamivel feldobni a játékot!"
„Az első világháború fantasztikus hátteret nyújt egy horror-stílusú akciójátékhoz. A világ ekkor végérvényesen megváltozott. A tömegpusztító fegyverek fejlődése a feltalálók számára épp olyan veszélyes volt, mint az ellenségnek, ám a háború végeztével, a fájdalom elmúlásával, mikor kialudt az utolsó tűz is, és eloszlott a füst, akkor egy modernebb, jobb élet következett. A másik ok, amiért ezt az eseményt választottuk, az a század eleji hangulat és világkép különlegessége volt. Tudtad, hogy még ekkor is több katona lovagi páncélban indult csatába, közelharcban pedig buzogánnyal védte magát? És azt, hogy egyes repülőgépeken a pilótának saját kézzel kellett kidobálnia a bombákat? Az első világháborúban annyi szokatlan és rémisztő dolog történt, melyről sok ember még csak álmodni sem mer. Mindezen érdekességek egy kis horror-szállal fűszerezve olyan fantasztikus játékalapot adnak, ami utánozhatatlan lenne egy modernkori, vagy második világháborús játékban."
A játék elején még első világháborús katonaként kell harcolnunk a gonosz német seregek ellen. Ekkor még a korabeli, valósághű világkép lesz előttünk, melyben amerikai katonaként derekasan küzdünk a békét hirdetve. Később felszínre törnek majd a démoni lények, elárasztva bolygónkat a legfélelmetesebb szörnyek hadával. A kampány későbbi szakaszaiban a teljes felszín egy poszt-apokaliptikus fantasy sci-fire fog hasonlítani, majd a végső stádiumban már a pokol mélyén, a démonok földjén kell helyt állnunk. Helyzetünket csak nehezíti majd, hogy a démonok nem csak vadásznak ránk és embertársainkra, de varázslatokkal számtalan katonát az ő oldalukra is állítanak.
A küldetések várhatóan igen színesek és változatosak lesznek. A fejlesztők már a pályák megtervezésekor igyekeztek a lehető legjobban kiaknázni a képzeletbeli, sötét világ adta lehetőségeket. A játékmenet érdekességeihez tartozik majd, hogy minden pályát több útvonalon is be lehet járni, mellyel nem csak az újrajátszást biztosítják, hanem azt is, hogy bármely stílust is kedveljen a játékos, helyt tudjon állni a kalandok során. Lehet majd folyamatosan lövöldözve agyatlanul rohangálni, lesz egy útvonal a fejtörőket kedvelőknek, de aki a lapulós, árnyékban sunnyogós stílust preferálja, az is megtalálja majd a saját mellékútjait.
A katonákon, cyborgokon és túlvilági lényeken kívül még pusztító hadigépezetekkel, valamint szuper-erős bossokkal is meg kell majd küzdenünk, ha az idén év végi megjelenés után belevetjük magunkat ebbe a furcsa háborúba. Reméljük a boss-harcok nem rontják el a játékot, és a Necrovision tényleg olyan izgalmas lesz, mint amilyennek a marketingesek jelenleg tálalják.
A Necrovision alternatív története szerint a 20. század elején az emberek még rettegnek a vámpíroktól, azoktól az ördögi teremtményektől, akiket sok évvel ezelőtt sikerült a föld alá száműzniük. A mélyben azonban egy új vámpír világ alakult ki, az emberi civilizációtól teljesen függetlenül, a lenti nyersanyagokból pedig valóságos technikai forradalmat valósítottak meg.
A vámpírok ritkán merészkedtek vissza a felszínre, ám egy maroknyi ember alkotta titkos csoportosulás folyamatos kapcsolatot tartott velük. Közösen fekete mágiával kezdtek kísérletezni, melynek szerencsétlen következményeként kaput nyitottak a démonok világába. A pokol teremtményei nem szívesen látták vendégül őket, így csakhamar kezdetét is vette a földalatti nagy háború. A vámpírok folyamatos veresége nem csak óriás területvesztéssel járt, de népességük is csakhamar megcsappant. A démonok sokkal erősebbek voltak náluk, ráadásul seregüket még megbabonázott, túlvilági fegyverekkel és varázslatokkal keményebbé tett vámpír über-katonák, valamint nagy létszámú, úgynevezett Árnyék Harcosok is erősítették. A vámpíroknak nem volt más választásuk, az emberek közül kerestek új lelkeket hadseregükbe. Az első világháborúban megsérült katonákat egymás után ragadták el a harcmezőről, hogy a föld alatt újra csatasorba állítsák őket. A démonok csakhamar ráébredtek, hogy ez nagy előnyhöz juttathatja a vámpírokat, így seregükkel feltörtek az emberi világba, hogy megsemmisítsék az utánpótlást nyújtó külvilági fajt.
A játék a Painkiller modernizált, kissé átszabott és ránctalanított motorját használja majd. A fejlesztők először egy hagyományos, Medal of Honor-stílusú első világháborús játékot akartak készíteni, azonban hamar azon kapták magukat, hogy óriás démonokat rajzolgatnak a tervezőasztal előtt görnyedve. Összeültek, és a volt Painkiller fejlesztők nyomására feldobták egy kicsit a „casual" lövészárok-sztorit, ezzel körvonalazva jelen cikkünk alanyát, a Necrovision-t. „Az első világháború egy game designer szemével nézve nem elég mozgalmas ahhoz, hogy megtöltsön vele 10 órányi játékidőt." – nyilatkozta nem régiben Wojciech Pazdur, a FiringSquad újságíróival folytatott beszélgetésében. – „Ülni az árokban és várni, hogy valami történjen - ez messze áll az általunk képzelt szórakozástól. Emellett ekkor a kézifegyverek is lekorlátozódtak néhány pontlövő puskára és 1-2 nehézgépfegyverre. Muszáj volt valamivel feldobni a játékot!"
„Az első világháború fantasztikus hátteret nyújt egy horror-stílusú akciójátékhoz. A világ ekkor végérvényesen megváltozott. A tömegpusztító fegyverek fejlődése a feltalálók számára épp olyan veszélyes volt, mint az ellenségnek, ám a háború végeztével, a fájdalom elmúlásával, mikor kialudt az utolsó tűz is, és eloszlott a füst, akkor egy modernebb, jobb élet következett. A másik ok, amiért ezt az eseményt választottuk, az a század eleji hangulat és világkép különlegessége volt. Tudtad, hogy még ekkor is több katona lovagi páncélban indult csatába, közelharcban pedig buzogánnyal védte magát? És azt, hogy egyes repülőgépeken a pilótának saját kézzel kellett kidobálnia a bombákat? Az első világháborúban annyi szokatlan és rémisztő dolog történt, melyről sok ember még csak álmodni sem mer. Mindezen érdekességek egy kis horror-szállal fűszerezve olyan fantasztikus játékalapot adnak, ami utánozhatatlan lenne egy modernkori, vagy második világháborús játékban."
A játék elején még első világháborús katonaként kell harcolnunk a gonosz német seregek ellen. Ekkor még a korabeli, valósághű világkép lesz előttünk, melyben amerikai katonaként derekasan küzdünk a békét hirdetve. Később felszínre törnek majd a démoni lények, elárasztva bolygónkat a legfélelmetesebb szörnyek hadával. A kampány későbbi szakaszaiban a teljes felszín egy poszt-apokaliptikus fantasy sci-fire fog hasonlítani, majd a végső stádiumban már a pokol mélyén, a démonok földjén kell helyt állnunk. Helyzetünket csak nehezíti majd, hogy a démonok nem csak vadásznak ránk és embertársainkra, de varázslatokkal számtalan katonát az ő oldalukra is állítanak.
A küldetések várhatóan igen színesek és változatosak lesznek. A fejlesztők már a pályák megtervezésekor igyekeztek a lehető legjobban kiaknázni a képzeletbeli, sötét világ adta lehetőségeket. A játékmenet érdekességeihez tartozik majd, hogy minden pályát több útvonalon is be lehet járni, mellyel nem csak az újrajátszást biztosítják, hanem azt is, hogy bármely stílust is kedveljen a játékos, helyt tudjon állni a kalandok során. Lehet majd folyamatosan lövöldözve agyatlanul rohangálni, lesz egy útvonal a fejtörőket kedvelőknek, de aki a lapulós, árnyékban sunnyogós stílust preferálja, az is megtalálja majd a saját mellékútjait.
A katonákon, cyborgokon és túlvilági lényeken kívül még pusztító hadigépezetekkel, valamint szuper-erős bossokkal is meg kell majd küzdenünk, ha az idén év végi megjelenés után belevetjük magunkat ebbe a furcsa háborúba. Reméljük a boss-harcok nem rontják el a játékot, és a Necrovision tényleg olyan izgalmas lesz, mint amilyennek a marketingesek jelenleg tálalják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.