A rendkívül nagy népszerűségnek örvendő Naruto rajzfilmsorozat, ami már nem csak Japánban, de már a világ minden pontján egyre jobban hódít, ezúttal PSP-n próbál kedveskedni a rajongóknak és azoknak is, akik még sosem hallottak róla.
PS2-n már igencsak sok ilyen típusú gamma látott napvilágot, éppen ezért fordulhatott elő, hogy én egyáltalán nem tudtam erről az egész mítoszról semmit, lévén legfőképpen Xbox-os múlttal rendelkezem. Az első találkozásom a Naruto címmel az új X360-as bemutatóval esett meg, amikor is különösebben semmi véleményem nem alakult ki róla. Láttam, hogy gyönyörű, rajzfilmszerű grafikája lesz a cuccnak, jó a hangulata de igazából semmi különös. Aztán mikor arra lettem figyelmes, hogy nem csak X360-ra jelenik, meg hanem kedvenc PSP-mre is, na akkor már éreztem, hogy be kell szereznem. Lássuk hogy érdemes volt-e.
Mint az a bevezetőből is kiderült meglehetősen laikus vagyok a témában, és az ezzel járó tudással. Semmit nem tudok a sorozatról, sőt még az előző játékokról sem, de amikor beraktam a stuffot, rögtön konvergenciát éreztem az erőben. Már maga az intró, a töltőképernyő és az alatta szóló zene is nagyon megfogott. De mikor elindult a gamma, alig voltam képes az államat visszarakni az arcomra, ami előtte természetesen leszakadt a döbbenettől. Mert kérem szépen a Naruto olyan hihetetlenül szép grafikával rendelkezik, amihez foghatóval tényleg nem találkoztam idáig PSP-n. Tudom, hogy szép a Wipeout és tudom, hogy vannak még nagyon jól összerakott iparos termékek kis kedvencünkre, de ez valami eszméletlen vizuális orgazmust tud okozni az embernek. Minden él és mozog, az egész környezet gyönyörű szép, minden törik, mindennel kapcsolatba tudunk lépni, ráadásul minden egyes pályán minimum két szinten, vagy térben tudunk bunyózni, ami szerintem zseniális. Bravó! Egyszerűen csak ezt tudom erre írni nektek. Mondanom sem kell, hogy képtelen voltam egész este abbahagyni a folyamatos nyüstölését, teljesen elvarázsolt és magával ragadott. Lássuk akkor a részleteket, ami a tömör gyönyör mögött van.
Az irányítás
Ellentétben más ehhez hasonló verekedős progikkal, itt csak és kizárólag egy akció gombra lesz szükségünk ahhoz, hogy bememorizáljuk a speckókat. Ezen kívül van még természetesen a védekezés és ugrás gomb, ami elengedhetetlenül fontos ebben a kategóriában. Majd van még két fontos gomb, az egyikkel a különböző pályán fellelhető harci eszközöket tudjuk használni, a másikkal pedig ezek között válthatunk. Érdekes módon minden egyes szereplőnek ugyanazok a mozgás kombinációi, úgyhogy ezzel nem fogunk leizzadni. Mindenkinek van két alap chakra támadása, és egy szuper chakra támadása, amikkel ha jól időzítünk, komoly sérüléseket tudunk okozni ellenfelünknek. Körülbelül ennyi az irányítás, nagyon felhasználóbarát és könnyen elsajátítható.
A játékmenet
Nem véletlenül az a címe a játéknak, hogy Ultimate Ninja Heroes, mivel ebben a részben igencsak nagy hangsúlyt fektettek a készítők a csapatmunkára. A Heroes módban adott lesz nekünk mindig 5-6 pálya, amiket az általunk kiválasztott csapattal kell végigtolnunk. Minden egyes csapatnak vannak képességei, amiben különböznek a többiektől. Ezeket a képességeket tudjuk egy-egy csata előtt használni (amolyan RPG módon), de csínján kell bánnunk velük, mert a készlet igencsak szűkös. Érdemes a legtöbbet a végső harcra tartogatni, ahol az ellenfeleink elképesztően erősek tudnak lenni. Ezen kívül egy kis stratégiázásra is szükségünk lesz, mivel minden egyes pálya előtt be tudjuk állítani, hogy milyen sorrendben jöjjenek egymás után harcosaink. Akiknek több az életereje és chakrája, azokat érdemes a végére hagyni, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a gyengébbekkel a lehető legtöbb győzelmet érjük el még az elején.
Egyébként minden megnyert csata után kapunk egy kis életerőt (ahogyan ellenfeleink is, ha mi veszítünk), chakrát pedig vagy képességgel vagy pedig a küzdelem hevében tudunk tankolni (D-Pad folyamatos lefelé nyomásával). Chakrát akkor is kapunk, ha egy sikeres támadás sorozattal a földre vittük ellenfelünket, és végül de nem utolsó sorban szétvert berendezések is rejtenek maguk mögött egy-egy ki extra chakrát. A cél egyértelműen az, hogy minél kevesebb sérüléssel leverjünk egy egész csapatot, és hogy tovább jussunk a következő pályára.
Természetesen rengeteg játéktípus közül tudunk választani, a Heroes mód csak egy a sok közül. Érdemes a VS móddal is küszködni, mert minél több tekercset és pontot tudunk összeszedni kalandozásaink során, annál jobban tudjuk a saját kedvenc karakterünket fejleszteni, ami akkor lesz igazán fontos, mikor a haverok ellen toljuk vagy wlanon, vagy akár a neten keresztül.
Rengeteg mindent tudnék még írni erről a remek kis stuffról, mert nekem nagyon tetszett. De utána olvasva, sajnos az előbbi részeknél semmivel sem tud többet felmutatni a rajongóknak, ami miatt mondjuk egy örökérvényű játéknak lehetne nevezni. Annak viszont, aki először találkozik a témával, fantasztikus élményekben lesz része, ezt garantálom. Chakrára fel, adjatok nekik!
Mint az a bevezetőből is kiderült meglehetősen laikus vagyok a témában, és az ezzel járó tudással. Semmit nem tudok a sorozatról, sőt még az előző játékokról sem, de amikor beraktam a stuffot, rögtön konvergenciát éreztem az erőben. Már maga az intró, a töltőképernyő és az alatta szóló zene is nagyon megfogott. De mikor elindult a gamma, alig voltam képes az államat visszarakni az arcomra, ami előtte természetesen leszakadt a döbbenettől. Mert kérem szépen a Naruto olyan hihetetlenül szép grafikával rendelkezik, amihez foghatóval tényleg nem találkoztam idáig PSP-n. Tudom, hogy szép a Wipeout és tudom, hogy vannak még nagyon jól összerakott iparos termékek kis kedvencünkre, de ez valami eszméletlen vizuális orgazmust tud okozni az embernek. Minden él és mozog, az egész környezet gyönyörű szép, minden törik, mindennel kapcsolatba tudunk lépni, ráadásul minden egyes pályán minimum két szinten, vagy térben tudunk bunyózni, ami szerintem zseniális. Bravó! Egyszerűen csak ezt tudom erre írni nektek. Mondanom sem kell, hogy képtelen voltam egész este abbahagyni a folyamatos nyüstölését, teljesen elvarázsolt és magával ragadott. Lássuk akkor a részleteket, ami a tömör gyönyör mögött van.
Az irányítás
Ellentétben más ehhez hasonló verekedős progikkal, itt csak és kizárólag egy akció gombra lesz szükségünk ahhoz, hogy bememorizáljuk a speckókat. Ezen kívül van még természetesen a védekezés és ugrás gomb, ami elengedhetetlenül fontos ebben a kategóriában. Majd van még két fontos gomb, az egyikkel a különböző pályán fellelhető harci eszközöket tudjuk használni, a másikkal pedig ezek között válthatunk. Érdekes módon minden egyes szereplőnek ugyanazok a mozgás kombinációi, úgyhogy ezzel nem fogunk leizzadni. Mindenkinek van két alap chakra támadása, és egy szuper chakra támadása, amikkel ha jól időzítünk, komoly sérüléseket tudunk okozni ellenfelünknek. Körülbelül ennyi az irányítás, nagyon felhasználóbarát és könnyen elsajátítható.
A játékmenet
Nem véletlenül az a címe a játéknak, hogy Ultimate Ninja Heroes, mivel ebben a részben igencsak nagy hangsúlyt fektettek a készítők a csapatmunkára. A Heroes módban adott lesz nekünk mindig 5-6 pálya, amiket az általunk kiválasztott csapattal kell végigtolnunk. Minden egyes csapatnak vannak képességei, amiben különböznek a többiektől. Ezeket a képességeket tudjuk egy-egy csata előtt használni (amolyan RPG módon), de csínján kell bánnunk velük, mert a készlet igencsak szűkös. Érdemes a legtöbbet a végső harcra tartogatni, ahol az ellenfeleink elképesztően erősek tudnak lenni. Ezen kívül egy kis stratégiázásra is szükségünk lesz, mivel minden egyes pálya előtt be tudjuk állítani, hogy milyen sorrendben jöjjenek egymás után harcosaink. Akiknek több az életereje és chakrája, azokat érdemes a végére hagyni, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a gyengébbekkel a lehető legtöbb győzelmet érjük el még az elején.
Egyébként minden megnyert csata után kapunk egy kis életerőt (ahogyan ellenfeleink is, ha mi veszítünk), chakrát pedig vagy képességgel vagy pedig a küzdelem hevében tudunk tankolni (D-Pad folyamatos lefelé nyomásával). Chakrát akkor is kapunk, ha egy sikeres támadás sorozattal a földre vittük ellenfelünket, és végül de nem utolsó sorban szétvert berendezések is rejtenek maguk mögött egy-egy ki extra chakrát. A cél egyértelműen az, hogy minél kevesebb sérüléssel leverjünk egy egész csapatot, és hogy tovább jussunk a következő pályára.
Természetesen rengeteg játéktípus közül tudunk választani, a Heroes mód csak egy a sok közül. Érdemes a VS móddal is küszködni, mert minél több tekercset és pontot tudunk összeszedni kalandozásaink során, annál jobban tudjuk a saját kedvenc karakterünket fejleszteni, ami akkor lesz igazán fontos, mikor a haverok ellen toljuk vagy wlanon, vagy akár a neten keresztül.
Rengeteg mindent tudnék még írni erről a remek kis stuffról, mert nekem nagyon tetszett. De utána olvasva, sajnos az előbbi részeknél semmivel sem tud többet felmutatni a rajongóknak, ami miatt mondjuk egy örökérvényű játéknak lehetne nevezni. Annak viszont, aki először találkozik a témával, fantasztikus élményekben lesz része, ezt garantálom. Chakrára fel, adjatok nekik!
Memóriakártya: 416 KB
Wireless Kompatibilis: Igen
Game Share: Igen
Wireless Network: Igen
PSP Danger: * * * *
Wireless Kompatibilis: Igen
Game Share: Igen
Wireless Network: Igen
PSP Danger: * * * *
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.