Évekkel ezelőtt mindenki temette a LucasArts csapatát, hisz olyan ramaty játékokat készítettek, mint a Force Commander vagy a Phantom Menace. Valami azonban megváltozott a srácoknál, hiszen az elmúlt egy évben olyan játékok jelentek meg és olyan matériákról van tudomásunk, amelyek tuti befutók lehetnek. Ilyen a Star Wars: Republic Commando is.
Eme LucasArts matériában az Episode II és az Episode III története között találjuk magunkat, mint Köztársasági katona. Feladatunk pofon egyszerű: csapatunk irányításával teljesíteni az adott célt. Na persze mintha ez olyan marha könnyű lenne, mi? Ebben számos ellenfél kíván majd megakadályozni többek között olyan szépségek, mint a Geonosian harcosok, akik felragasztanak minket a falra, de vannak itt olyan gyönyörűségek is mint a Trandoshaniak, akik megvakítanak -természetesen csak ideiglenesen- és így küldenek minket a másvilágra. Természetesen a filmből jól ismert harci droidok is helyet kaptak a játékban.
Hogy ne legyünk olyan könnyű célpontok, számos fegyverrel vagyunk felruházva. Egyszerre csak két fegyver lesz hordható, így érdemes lesz odafigyelni mit is viszünk magunkkal. Van itt minden, ami szem-szájnak ingere. Alapfegyverünk a DC17m nevet viseli, ami átalakítható távcsöves puskává és gránátvetővé. Számos gránát is a rendelkezésünkre áll illetve van itt shotgun, wookie nyílpuska.
Küldetéseink is sokrétűek lesznek, hiszen az egyszerű túszejtés mellett, adatlopással, bérgyilkossággal, robbantásokkal is megbíznak minket.
A játék 15 küldetésből, ami első hallásra kevésnek tűnhet, de az összetett feladatok elvégzése miatt nem lesz az. Továbbá megnöveli a játékélményt, hogy csapatot kell irányítani, illetve rengeteget kell taktikázni. Hogy mi lesz ebből igaz? A 2005 februárjában kiderül, amikor is PC-re és XBox-ra kiadják a drágát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.