Hölgyeim és uraim, az nVidia úgy néz ki lassan visszaveszi vezető pozíciót a leggyorsabb grafikus kártyákért folytatott kemény küzdelemben. A Geforce 6800-as kártyák ugyanis a Shader Modell 3.0 támogatásának köszönhetően Far Cry alatt az új, 1.2-es javítócsomaggal sokkal jobb eredményeket és szebb képet érnek el az ATI kártyáknál. És ha ez még nem lenne elég, akkor a tegnapi HardOCP teszt ékesen bebizonyította a korábban is terjedő szóbeszédet: a Doom 3 is jobban fut az nVidia Geforce 6800-asán, mint az X800-on.
Az megkezdte az ellenlépések előkészítését. A Far Cry problémát azzal próbálják orvosolni, hog erősebb támogatást kértek a fejlesztőktől a Shader Modell 2.0b verziójára, a Doom3-hoz pedig a driverek újraírásának kezdtek neki. Teljes mértékben újrakódolják az OpenGL megjelenítéséért felelős algoritmusokat, azonban ez sajnos nem most fog bekövetkezni, erre még hónapokat kell várnunk, az nVidia addig pedig örül, és úgy néz ki az FX sorozat gyengélkedéséből végleg visszatért a mamutcég.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.