Az Electronic Arts kénytelen megválni néhány munkatársától, akik a Mythic Entertainment fejlesztőcsapatában dolgoztak az elmúlt időszakban.
Az Electronic Arts kénytelen megválni néhány munkatársától, akik a Mythic Entertainment fejlesztőcsapatában dolgoztak az elmúlt időszakban.
A válság rossz hatással van az Electronic Arts pénzügyeire, ugyanis kénytelen megválni néhány munkatársától. Jelen esetben a 21 alkalmazott a Mythic Entertainment csapatában dolgozott, de nem fejlesztőként, hanem a minőségbiztosításért és a támogatásért voltak felelősek. Reméljük ez majd nem lesz rossz hatással a remek Warhammer Online című MMORPG-re, valamint a csapat jövendőbeli munkájára.
A válság rossz hatással van az Electronic Arts pénzügyeire, ugyanis kénytelen megválni néhány munkatársától. Jelen esetben a 21 alkalmazott a Mythic Entertainment csapatában dolgozott, de nem fejlesztőként, hanem a minőségbiztosításért és a támogatásért voltak felelősek. Reméljük ez majd nem lesz rossz hatással a remek Warhammer Online című MMORPG-re, valamint a csapat jövendőbeli munkájára.
Mi lesz a csapat "jövendőbeli munkája?" ?
Másrészt ha igazad lenne, akkor (mivel a Méltóságos Kiadó nem a róbertbácsi) töredékennyi fejlesztő lenne. Sőt, szerintem a következő mondatodban magad is már így írod.. szvsz nem gondoltad egészen végig a mondandódat.
Ahogy azt a cikk is írja, nem a fejlesztőket tették ki. Az EA is pénzre hajt, s egy ilyen cégnél sem jellemző, hogy a leépítéseknél azokat teszik lapátra, akik főállásban, a játékok fejlesztésénél napi nyolc órában közreműködnek. A minőségbiztosítás a tesztereket érinti, a támogatás a javítások fejlesztőit (bár gondolom ezt nem kell magyarázni): ezeket a feladatokat kis átszervezéssel mások is meg tudják oldani, pláne ha az adott csapat most nem is készítenek új projektet. Nemcsak az EA csinál ilyet, a világon más cégek is elbocsátanak, alkalmanként sokkal több embert, pedig akkor elviekben ők is többet terméket tudtak volna előállítani.
A másik, hogy a játékokat túlzás tömegcikként kezelni, mint egy cipőt, mert ezeket a programokat hónapokig, évekig készítik, tehát a több embert több játékot készít elv ez esetben nem egészen állja meg a helyét.
DE: Egyharmadannyi fejlesztő egyharmadannyi játékot tud írni, következésképpen ha nem esik vissza a vásárlási hajlandóság, akkor is maximum egyharmad éves bevétellel kalkulálhat a vezetőség. Az pedig egy elég meredek zuhanás.. ráadásul az EA a multik működési metodikáját kell hogy kövesse, azaz a sok kis fejlesztőstúdió a koncból akkor kap, amikor az kimegy a polcra.. SEMMI, DE SEMMI ÉRTELME NINCS ÍGY ENNEK.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.