Noha az Electronic Arts már törölte a Tiberium projektet, időnként még felbukkan egy-két kép, concept art, vagy mint most, az első szint nyitó és záró animációja.
Noha az Electronic Arts már törölte a Tiberium projektet, időnként még felbukkan egy-két kép, concept art, vagy mint most, az első szint nyitó és záró animációja.
Tavaly szeptemberben hallhattunk először arról, hogy az EA Los Angeles-i stúdiójának túlságosan sok gondja volt a játék egyes elemeinek megvalósításával, és mivel a cég éppen akkor kezdett el a játékainak minőségére koncentrálni, jobbnak látták, ha felfüggesztik az elvárásoknak meg nem felelt Tiberium fejlesztéseit. Azóta hallhattunk nyilatkozatot, hogy miért is nem lett belőle semmi, és pár kecsegtető kép és rajz is napvilágot látott a programból. Ám most mozgásban is láthatjuk Ricardo Vega parancsnokot és a mindenre kész GD-10-es fegyverét, ami az egyetlen tűzerőt képezte volna a játékban. A játék, mint megannyi társa FPS nézetben játszódott volna, ahol csapatban kellett volna dolgoznunk, és a R.A.I.D. (Rapid Assault and Intercept Deployment) nevű egységeket kellett volna koordinálnunk.
A történet a Command & Conquer: Tiberium Wars eseményei után 11 évvel játszódik, célunk pedig a NOD testvériség által elfoglalt "Omega Torony" elpusztítása lett volna, ami a történet szerint "változnásnak indult", és aggasztani kezdte a GDI embereit. A szint záró videóját elnézve, volt is okuk az aggodalomra az úriembereknek. A játékot az Unreal Engine 3.0 egy módosított verziója hajtotta volna, ha elkészült volna a tervezett PC,Xbox360 és Playstation 3 platformokra.
Tavaly szeptemberben hallhattunk először arról, hogy az EA Los Angeles-i stúdiójának túlságosan sok gondja volt a játék egyes elemeinek megvalósításával, és mivel a cég éppen akkor kezdett el a játékainak minőségére koncentrálni, jobbnak látták, ha felfüggesztik az elvárásoknak meg nem felelt Tiberium fejlesztéseit. Azóta hallhattunk nyilatkozatot, hogy miért is nem lett belőle semmi, és pár kecsegtető kép és rajz is napvilágot látott a programból. Ám most mozgásban is láthatjuk Ricardo Vega parancsnokot és a mindenre kész GD-10-es fegyverét, ami az egyetlen tűzerőt képezte volna a játékban. A játék, mint megannyi társa FPS nézetben játszódott volna, ahol csapatban kellett volna dolgoznunk, és a R.A.I.D. (Rapid Assault and Intercept Deployment) nevű egységeket kellett volna koordinálnunk.
A történet a Command & Conquer: Tiberium Wars eseményei után 11 évvel játszódik, célunk pedig a NOD testvériség által elfoglalt "Omega Torony" elpusztítása lett volna, ami a történet szerint "változnásnak indult", és aggasztani kezdte a GDI embereit. A szint záró videóját elnézve, volt is okuk az aggodalomra az úriembereknek. A játékot az Unreal Engine 3.0 egy módosított verziója hajtotta volna, ha elkészült volna a tervezett PC,Xbox360 és Playstation 3 platformokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.