GDC 2009: Új vizekre evez a Havok

  • Írta: fojesz
  • 2009. március 23.
  • Bejelentés
Link másolása
Kissé szakmaibb bejelentés a GDC-ről, miszerint a fizikai motorjáról ismert Havok mesterséges intelligencia fejlesztésbe kezdett - az újdonságokat videón is bemutatták.
Kissé szakmaibb bejelentés a GDC-ről, miszerint a fizikai motorjáról ismert Havok mesterséges intelligencia fejlesztésébe kezdett - az újdonságokat videón is bemutatták.

Bizonyára sokan szeretitek a stratégiai játékokat, egy dolog viszont még a legnagyobb fanatikusokat is az őrületbe kergeti sokszor: a botrányos útvonalkeresés. Az egységek forgolódnak, nagy ívben kerülnek, egymásnak ütköznek, közben pedig az ellenfél kényelmesen ledarálja őket. A Havok új fejlesztői csomagja lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy egyszerűen rendeljenek utasításokat a játékbeli karakterekhez, ráadásként pedig dinamikus útkeresést is biztosít számukra - s ahogy a videón látszik, meglehetősen hatékony módon: egységeink fedezéket keresnek, zökkenőmentesen futnak el egymás mellett. Mindez kicsi újdonságnak tűnhet, játék közben viszont életmentő lehet majd!

13.
13.
IceColdKillah
11: Hát igen, sőt a Windows is kiröhög minket csak nem közvetlenül, hanem "Felhasználói hiba" üzenetek formájában! XDXDXD
12.
12.
Mathia$
Ez eddig elég jónak hangzik
11.
11.
felegyi
12# Hát ha Very Hardon nyomod akkor biztos.
10.
10.
cemi
11# szó szerintz sztem akkor eleve vesztes helyzet lesz belöle, és igy 1 pálya 1 hét
9.
9.
demon68
ha olyan profi MI-t ír majd a havok mint fizikai motort akkor ki fog röhögni minket a gép
8.
8.
wildláma
áhh viszon az AI nem kiszuperált, mert pl amikor 2 tank egymás mellett akar elmenni, az nem úgy megy ahogy gondolod hogy az egyik megvárja a másikat, áhh, egymásnak mennék totális káoszt és anarhiát hagyva maguk után!
7.
7.
wildláma
7: lehet, de a WiC engem konkrétan nem fogott meg. Az ilyen játékokat nem szeretem amelyek úgy komplikáltak hogy komplikáltnak is tervezték. A CoH az úgy komplikált, hogy nem veszed észre, pedig az! Ezért ajánlom én is a CoH-ot
6.
6.
Aramisz93
Glek: ugyanazt tudom ajánlani amit pjoco. Company Of Heroes. Bár azért nem mondható rá, hogy teljesen kiforott lenne a technika, de egy jó ösvényen halad a játék. ;)



Persze nem tudom neked milyen szintű taktikai megvalósítás kell, én már akkor nagy stratégának tartom magam, ha sikerül rávennem a seregem hogy váljanak ketté és két irányból támadjanak. ( Azért ez az AoE II-ben elég nehéz XD )
5.
5.
Chavez
Jónak tűnik

látom mosta gk szerkesztőségei bnagyon aktívak. ez kell a népnek, a friss hírek:)
4.
4.
pjoco
Glek: Company of Heroes ajánlom neked! Van benne fedezék meg minden amit elmondtál!

Az End Wars meg szar nem tetszene!
3.
3.
Glek
Íííí most néztem meg a videót. Hát szvsz ez nem kicsit szar srácok. xD Ezt bármelyik mai RTS megcsinálja. De legalább kajak jót röhögtem rajta. xD xD xD Pont, hogy azt csinálják a katonák amit nem kéne. Nekimennek mindennek... Az lenne már az innovatív, ha úgy számolna útvonalat a kiskatona, ahogy vizuálisan észleli az útjába kerülő akadályokat. :) Az meg ahogy kiszaltózik mindegyik az ablakon külön poén. xD
2.
2.
Glek
Hát én majd akkor fogom igazán szeretni a stratégiákat, ha nem arról szól majd kinek vannak nagyobb és erősebb csapata. És nem szemből lövik egymást, hanem mikor fedezékbe húzódnak, meg tényleg taktikázhatunk velük. Vagy van már esetleg ilyen játék? :) Endwars-t már régóta tervezem kipróbálni. :O Az már egész korrektnek tűnik.
1.
1.
felegyi
Nem is tudom, mint amikor egy csapat piás turista nem találja magát!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...