Úgy tűnik, az idei GDC hemzseg az új platform-bejelentésektől: az OnLive létezéséről régóta tudni, de hivatalosan még csak most várható a bemutatása.
Úgy tűnik, az idei GDC hemzseg az új platform-bejelentésektől: az OnLive létezéséről régóta tudni, de hivatalosan még csak most várható a bemutatása.
Az OnLive várhatóan komoly hatással lesz a játékiparra, hiszen lehetővé teszi, hogy a legújabb konzolok és a legmenőbb PC-k nélkül futtassuk otthonunkban az aktuális játékokat. Hogyan? Nem olyan bonyolult, elmagyarázzuk!
Steve Perlman, a szolgáltatás fejlesztésének vezetője árulta el a részleteket: az OnLive használatához szükség lesz egy speciális, erre a célra kifejlesztett set-top boxra (hasonló doboz például a TV-adás továbbítására alkamas dekóder is), amely az internetre és a TV-hez, monitorhoz csatlakozik - játszani már így is fogsz tudni, semmilyen más eszközre nem lesz szükséged a kontrolleren kívül. Az OnLive elérhetővé teszi számodra a megállapodásban résztvevő kiadók produktumait: a Warner Bros., a Ubisoft, az Electronic Arts, az Atari, az Eidos és a Take-Two már csatlakozott, s a lista még tovább bővül majd. A játékokat megvásárolhatod vagy kölcsönözheted, utána pedig letöltés nélkül, rögtön futtathatod őket szaggatásmentesen, maximális grafikai beállítások mellett, a programok ugyanis az OnLive szerverein futnak. Az OnLive az idei év végén startol, várhatóan két tucat játék lesz kezdetben elérhető. A további érdekességekért lessétek a hivatalos honlapot, ahol jelenleg is visszaszámlálnak - kilenc óra múlva kiderül, hogy miért.
Steve Perlman, a szolgáltatás fejlesztésének vezetője árulta el a részleteket: az OnLive használatához szükség lesz egy speciális, erre a célra kifejlesztett set-top boxra (hasonló doboz például a TV-adás továbbítására alkamas dekóder is), amely az internetre és a TV-hez, monitorhoz csatlakozik - játszani már így is fogsz tudni, semmilyen más eszközre nem lesz szükséged a kontrolleren kívül. Az OnLive elérhetővé teszi számodra a megállapodásban résztvevő kiadók produktumait: a Warner Bros., a Ubisoft, az Electronic Arts, az Atari, az Eidos és a Take-Two már csatlakozott, s a lista még tovább bővül majd. A játékokat megvásárolhatod vagy kölcsönözheted, utána pedig letöltés nélkül, rögtön futtathatod őket szaggatásmentesen, maximális grafikai beállítások mellett, a programok ugyanis az OnLive szerverein futnak. Az OnLive az idei év végén startol, várhatóan két tucat játék lesz kezdetben elérhető. A további érdekességekért lessétek a hivatalos honlapot, ahol jelenleg is visszaszámlálnak - kilenc óra múlva kiderül, hogy miért.
http://www.onlive.com/beta_program.html
Én neked szurkolok OnLive :D!!!
http://cdgalaxis.hu/PC/14129/crysis-special-edition-femdobozos.html
http://cdgalaxis.hu/PC/16364/fallout-3-es-pancelos-figura.html
Gondolkozom a WAW Collectors edisönön is de majd ha lemegy az ára.Crysis SE-je is tíz rongy volt annó.Most meg fele annyi. :)
egyébként nagyon érdekelne, hogy pl mi lenne egy olyan szimulátor pakkal, mint ami nekem telepítve van. 250+150 giga telepítve, illetve ami rohadtúl nem elhanyagolható, hogy itt biza nem azt kéne figyelembe venni, hogy minden 720p felbontású játék 5mbitet igényel. hülyeség.
mivel pl pont egy szimulátor esetében nem csak a grafika az, amit meg kell jeleníteni, számtalan olyan esemény van, ami mondhatni vizuálisan meg sem jelenik, _pedig_ épp az az, ami miatt a szimulátor alá rohadt nagy gép kell.
de maradjunk csak a grafikánál. egy kis számolás és máris kiderül, hogy bukott dolog.
x-plane, ez alapból 100 gigás játék, a magyar pakk amit csináltam 50 giga. feltételezzük, hogy debrecenből elindulok egy gripen-el, mondjuk győr-ig (a játék méretét és egyéb méreteket nem vontam be a számításba (pedig illene), csak a magyar scenery pakkot). az út pár perc. ez alatt persze nem kerül betöltésre mind az 50 giga, az kb olyan 10-15 giga (gyors számolást végeztem, 1 tile = 2-3 giga, debrecengyőr 5 tile). az út, csutka gázon pár perc. no, pár perc alatt, de legyen 10 perc, hol tölt le egy 8 megás (nem is 5 megás, amit ők állítanak!) net kapcsolat 10-15 gigát? sehol. ekkor még csak a táj textúráját számoltam bele, abban 1 darab fa, 1 db épület, sőt, még a replülő sem volt benne (~100 mega).
720p,egy évtizede volt elterjedt :)
Én inkább amiatt aggódom hogy ha ez az OnLive áttörést ér el nagyobb szinteken,akkor a moddolásnak annyi lenne.A nyers adatok nélkül,nem lenne olyan hosszú életű egy játék mint mostanság.
thx, maradok amig lehet a kézzelfogható dolgoknál.
viszont ami miatt ez jelenleg totál halott ügy: infrastruktúra.
mivel még az usa-ban is a dialup a leginkább elterjedt, egy ilyen rendszert kevés előfizetővel indíthatnának, lévén összességében kevés embernek adatik meg a nagy sávszél.
egy még nagyobb dilemma: lag. persze, a promó szerint lagmentes, mert a szolgáltatókkal együtt dolgoznak. persze, ez jó reklámszöveg, de hiába dolgozik együtt akár a jó istennel is, a fizika fizika marad, a távolság távolság. asszem picit sem idegesítene, ha egy ilyen online offline játékban is számolni kellene a laggal.
más. aki futtat terminál szervert, annak gondolom hogy most egy olyasmit mondok, amitől már rosszul van: futtasunk 1 clusteren 242345 stalkert/crysist/akármit. nem occsó' az a farm, ahol ez vígan fut :)
egyébként azt írták, hogy alacsony felbontáshoz kell 1,5mbit, 720p-hez 5mbit. no most nekem a 720p alacsony felbontás, 8 megás a netem. tehát, ha minden jól is futna, lagmentesen, akkor sem tudnék full grafikán játszani, mert egyszerűen az internet fizikális korlátai nem teszik lehetővé.
japánban talán lesz sikere, eu-ban és usa-ban so-so
Vagyis még havi 1000 Ft-ból is 1-2 év alatt kifizetnéd a rád eső hardvert. Persze erre még számítsd rá az egyéb fenntartási költségeket, de az már csak olyasmi lehet mint egy xLive-nál vagy egy MMO-nál.
Ezzel meg 5év x 12hó x 5.000HUF = 300.000HUF
Szóval.... MAXIMUM 5.000HUF / hó...különben dugják fel maguknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.