Annak ellenére, hogy Európában még csak PlayStation-platformokra kapható az új Ghostbusters, a játék eladásai világszerte elérték az egymilliót.
Annak ellenére, hogy Európában még csak PlayStation-platformokra kapható az új Ghostbusters, a játék eladásai világszerte elérték az egymilliót.
A Szellemirtók-filmek szellemi folytatása (bocsánat) megosztotta a közönséget ugyan, ennek ellenére az anyagi siker már borítékolható volt. Dan Aykroyd nyilatkozatai szerint a több mint két évig tartó fejlesztések 12-15 millió dollárjába fájtak a befektető cégeknek, más értesülések szerint pedig a 20 milliós álomhatárt is sikerült átlépni. A költségek viszont megtérülni látszanak: Európában ugyan még csak három platformon - PSP, PS2 és PS3 - érhető el hivatalosan a Ghostbusters, az összesített eladások már egymillió értékesített példányról tanúskodnak világszerte. A Szellemirtók így olyan blockbuster filmek alapján készült játékokat előzött meg, mint a Transformers: Revenge of the Fallen, a Terminator: Salvation vagy az X-Men: Origins.
Egyébként milyen gép kell hozzá, hogy hardverfejlesztést kell bevetni hozzá? :)
De ez a játék számomra egy nulla. Sajnos.... pedig vártam....
Emlékeztek, hogy az Activision azért dobta ki a GhostBusterst és az egész fejlesztő csapatot, mert szerintük nem éri meg a játékot fejleszteni, nem lesz belőle haszon.
Fortyogjon a saját lávájában az Activision, égjenek meg amiért az utcára tették a fejlesztőiket... (mert nekik ugye csak a biztso pénzforrások kellenek: CoD Wow Guitar Hero, meg valami disney játékot tartottak meg anno, mert abból is folyik a pénz, és minimális költségekből készül..)
Aki nem szereti GB, az meg, hogy szeretne egy videojátékátiratot belöle?
kb ennyi :D
Szóval nekem nem jött be sajnos.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.