A játékon munkálkodó Ken Feldman felvetette az ötletet, hogy milyen lenne, ha Kratos legújabb kalandjait a megszokottal ellentétben FPS nézetből látnánk.
A játékon munkálkodó Ken Feldman felvetette az ötletet, hogy milyen lenne, ha Kratos legújabb kalandjait a megszokottal ellentétben FPS nézetből látnánk.
Különös emberek dolgoznak a játékokon, akik sokszor nincsenek megelégedve egy sikeres sorozat koncepciójával. Itt van például Ken Feldman, aki a God of War harmadik részén munkálkodik, és akiben megfogalmazódott a kérdés, hogy mi lenne, ha Kratost belső nézetből irányítanánk. Ha ez mind nem volna elég, akkor azt is hozzátette, hogy a főhőst felruházhatnák különböző, lövöldözésre alkalmas fegyverekkel, hogy így végezzen ellenségeivel. Szerencsére mások is munkálkodnak a projekten, így nem kell Mr. Feldman őrültségeitől tartanunk, sokak kedvence marad a jól megszokott TPS nézetben, és nem fog hatalmas rakétavetőkkel lövöldözni. Mindenesetre érdemes belegondolni, hogyan is nézne ki FPS nézetben a játék.

Különös emberek dolgoznak a játékokon, akik sokszor nincsenek megelégedve egy sikeres sorozat koncepciójával. Itt van például Ken Feldman, aki a God of War harmadik részén munkálkodik, és akiben megfogalmazódott a kérdés, hogy mi lenne, ha Kratost belső nézetből irányítanánk. Ha ez mind nem volna elég, akkor azt is hozzátette, hogy a főhőst felruházhatnák különböző, lövöldözésre alkalmas fegyverekkel, hogy így végezzen ellenségeivel. Szerencsére mások is munkálkodnak a projekten, így nem kell Mr. Feldman őrültségeitől tartanunk, sokak kedvence marad a jól megszokott TPS nézetben, és nem fog hatalmas rakétavetőkkel lövöldözni. Mindenesetre érdemes belegondolni, hogyan is nézne ki FPS nézetben a játék.
De modjuk óttvan a resident evil 5 na az egy jó gamer vagy a Did Space ezek jók ,nekem.
Hogy jön a God of Warhoz az RPG és az AK? Egyszerűen sehogy. Ezért lenne felesleges FPS-é átültetni. Nem nagyon szoktam FPS-esekkel játszani, de azért már kipróbáltam párat és még nem volt olyanhoz szerencsém, ami az ókorban/középkorban misztikus lényekkel és istenekkel játszódik. Ha ilyen sikeres lenne, akkor a Killzone 2, a CoD, a Medal of Honor, a Crysis stb. mind ebben a korban játszódna, de melyik korban vannak? Ókor/Középkor vagy újkor?
Íjról köszönöm szépen már hallottam és ha nem tudnád az is benn lesz a God of War III-ban, ahogy benn volt a II-ben(Typhon nyila néven), mint varázstárgy. De mivel te csak a PSP-sel játszottál, így ezt nem tudhattad:)
Ötletnek tényleg nem rossz, de ne egy olyan játékon legyen tervezve, ami az ősidőkben játszódik és már kb. 70-80%-ánál van. Ahogy már mondtam: ha ez a Ken Feldman FPS-es God of Wart akar, akkor csináljon, de ne a Santa Monicánál, ahol már javában megy a fejlesztés:)
amugy nekem csak a PSP s változqathoz volt szerencsém tényleg nagyon nagy játék, szerintem sem kell bele fps nézet..
de ötletnek érdekes tegyük hozzá..
Röviden: szar.
Részletesen: Nekem volt szerencsém mind3 részhez. Jelenleg is megvan, és nem 10 percet játszottam vele. A PSP-s részt pl. kiakasztottam a legnehezebb módban is. Tehát nem csak úgy mondom, tapasztalatból. A God of War III nem lenne jó FPS-ben. Ez egy olyan játék, ami az ókori Görögországban játszódik(milyen fegyverek voltak még akkor?, nem RPG vagy AK, nekem elhihetitek:)), isteneket, kentaurokat, élőhalottakat gyilkoló játék. Hogyan jönnének ide a fegyverek? Ráadásul aki nem olvasott utána: a játék directora(név szerint Stig Asmussen) szerint kibäszott fejlett lesz a játék: egyszerre kb. 50 ellenfél mindenhonnan. Belső nézetben ez hogy nézne ki? Lelövöd az egyiket, a másik 49 meg elintéz és azt sem tudod, hogy honnan. Mi lenne akkor a rengeteg fejtörővel, a káprázatos gyilkolásokkal(a képernyőn megjelenő gombot gyorsan megnyomod és akkor Kratos látványosan kivégzi ellenfelét), a varázslatokkal? 2: A játék 2010 márciusában jön. A megjelenés előtt kb. 1 hónappal szokott aranylemezre kerülni a játék, tehát úgy kb. a 70-80%-ánál vannak(mivel már elég régóta vannak bejelentve). Most akkor ezt az egészet kezdjék elölről? Nemcsak, hogy késne, hanem még több pénzbe is kerülne és (szerintem) nem is lenne akkor olyan sikeres.
3: Az előző 3 rész is szinte rögtön Platinum változat lett(sok eladás+sok díj és dicséret) és elhihetitek, hogy nem "csak úgy" okkal. Egy ép eszű ember most miért változtatna rajta? Ez kb. olyan, mintha mondjuk az Activisionnél beugrana egy ötlet, hogy alakítsuk át az egész CoD: Modern Warfare 2-t Assassin's Creed stílusú game-mé.
Félreértés ne essék, nem utálom az FPS-eket, csak az ilyen embereket, akiknek nem elég ez a 3 siker. Én azt mondom: aki FPS-es God of Wart akar, az akkor nyújtson be egy petíciót vmelyik programozó csapatnak(ne a Santa Monicainak, mivel úgysem egyeznek bele), azt csináljanak! Ennyi! Nem tom miért vitatjuk ezt, amikor Santa Monicában már rég kizárták ezt az ötletet.
Milyen lenne a Crysis 2 felülnézetben?
Szar.
Mindent úgy kell hagyni ahogy jó volt eddig is.
Gow-al csak psp-n játszottam eddig, de kb úgy 10 percet birt ki a kezeim között. Vhogy kinőttem már ebböl a "csak henteljünk dologból".
De ha nektek ez az élvezet.....good luck have fun
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.