A hír talán nem meglepő, azonban mindenképpen említésre méltó, hogy a riválisok becslése szerint a Valve és a Steam piaci részesedése 70 százalékra rúg.
A hír talán nem meglepő, azonban mindenképpen említésre méltó, hogy a riválisok becslése szerint a Valve és a Steam piaci részesedése 70 százalékra rúg.
A második a Sins of a Solar Empire című stratégiáról ismert Stardock, az Impulse nevet viselő rendszer azonban mindössze 10 százalékos részesedés kihasítására volt képes az online játékboltok piacát jelképező tortából. Belátható, hogy a különbség óriási, még belegondolni is durva, hogy az összes többi résztvevő osztozkodik a maradék húsz százalékon! A Steamhez hasonlóan a játékokat digitálisan terjesztő rendszereket üzemeltető cégek célja, hogy a lemaradásukat minél jobban behozzák, ám a Stardockot képviselő Brad Wardell szerint ez nem könnyű feladat: azzal, hogy sok fejlesztő - mint a Dawn of War II, az Empire: Total War vagy a Modern Warfare 2 alkotói - a Steamworksöt hívják segítségül a másolásvédelem helyettesítésére, elvágják a lehetőségét annak, hogy más online terjesztőknél is elérhető legyen a program. Sok cég egyáltalán nem hajlandó forgalmazni a Steamworksszel működő játékokat.
A Steam sikerén nem csodálkozom, hisz sok játék DRM nélkül jön kis, leszámítva persze az EA játékait. Azon sem csodálkozom, hogy ilyen népszerű. Szerintem a Steam után a GOG jön.
http://www.totalcs.hu/gyik/error_verifying_steam_userid_ticket/
ez segiteni fog, "Egyébként bármi indulási problémánk van a Steam-el általában a ClientRegistry.Blob törlése segít. Ezen fájl törlésével semmilyen személyes adatot vagy beállítást nem veszítünk el. "
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.