Már bemutattuk a legújabb, Vengeance névre keresztelt trailert, most pedig pontokba szedve, kicsit részletesebben felsorolnánk néhány érdekességet az új God of Warról.
Már bemutattuk a legújabb, Vengeance névre keresztelt trailert, most pedig pontokba szedve, kicsit részletesebben felsorolnánk néhány érdekességet az új God of Warról.
A legutóbbi trailer, amit a Sony bemutatott, 100 százalékig ingame jelenet volt. Kicsit CGI minőségűnek tűnhet, ezzel bizonyítva, hogy a Sony Santa Monica kiváló munkát végzett. Az egész valós időben futott, szóval nem bejátszások és átvezető jelenetek alkották az előzetest, ízig-vérig gameplay jeleneteket láttunk. A hitetlenkedők kedvéért a vezető animátor is megerősítette mindezt. A kameranézet, a távolság, minden pontosan be volt lőve, és biztosak lehetünk benne, hogy ez akkoris így lesz, amikor kezünkbe vesszük a kontrollert, hogy lezárjuk Kratos epikus történetét. A trailer nem tartalmazott vágást, csalást és ámítást.
"Minden részletet a játékból emeltünk át a trailerbe, minden valós időben futott, nincsenek hollywoodi mozifilmes megoldások, ezzel bizonyítva, hogy ez mind gameplay volt" - mondta Stig Asmussen, amihez Bruno Velazquez, vezető animátor a következőket tette hozzá: "Itt van az, amire annyit vártatok, végre láthatjátok. Az összes kameranézet és a bemozgatások mind-mind a játék elemei." "A jelenet azzal végződik, hogy hősünk egy furcsa lóféleséggel harcol. Volt alkalmam a legutóbbi Sony konferencián kipróbálni ezt a részt, s nem jutottam lélegzethez, elakadt a szavam, az egészet a játék motorja hajtotta - ez nem render, gameplay!" - lelkendezett egy MTV-s újságíró.
Először a brit OPM tesztelhette az egyébként 35 gigabájton terpeszkedő játékot, ahol, tízes skálán kilenc pontot kapott, s csak egy negatívumot tudtak felhozni, ami inkább mentegetőzésnek hangzott: a játékmenet hasonló az első két epizódéhoz, magyarul a lényeg ugyanaz, kaszabolni azt, aki az utadban áll. Szóbeszédek keringenek arról, hogy még egy trailert akarnak eldurrantani a megjelenés előtt, valamint szó volt egy demóról is, ami elvileg február 25-én jönne a PSN-re - valószínűleg ez az E3-as demó lenne, amit 2009 nyarán láthattunk. A Gametrailers csapata szeretne egy teljes videót publikálni arról, ahogy Kratos a Leviathannal harcol - ez volt az a rákszerű bestia, aki Gaia karját bántotta. A titánok egyébként élnek, lélegeznek, éreznek, s úgy reagálnak mindenre, mint egy normális karakter, sajátos animációjuk van.
A legutóbbi trailer, amit a Sony bemutatott, 100 százalékig ingame jelenet volt. Kicsit CGI minőségűnek tűnhet, ezzel bizonyítva, hogy a Sony Santa Monica kiváló munkát végzett. Az egész valós időben futott, szóval nem bejátszások és átvezető jelenetek alkották az előzetest, ízig-vérig gameplay jeleneteket láttunk. A hitetlenkedők kedvéért a vezető animátor is megerősítette mindezt. A kameranézet, a távolság, minden pontosan be volt lőve, és biztosak lehetünk benne, hogy ez akkoris így lesz, amikor kezünkbe vesszük a kontrollert, hogy lezárjuk Kratos epikus történetét. A trailer nem tartalmazott vágást, csalást és ámítást.
"Minden részletet a játékból emeltünk át a trailerbe, minden valós időben futott, nincsenek hollywoodi mozifilmes megoldások, ezzel bizonyítva, hogy ez mind gameplay volt" - mondta Stig Asmussen, amihez Bruno Velazquez, vezető animátor a következőket tette hozzá: "Itt van az, amire annyit vártatok, végre láthatjátok. Az összes kameranézet és a bemozgatások mind-mind a játék elemei." "A jelenet azzal végződik, hogy hősünk egy furcsa lóféleséggel harcol. Volt alkalmam a legutóbbi Sony konferencián kipróbálni ezt a részt, s nem jutottam lélegzethez, elakadt a szavam, az egészet a játék motorja hajtotta - ez nem render, gameplay!" - lelkendezett egy MTV-s újságíró.
Először a brit OPM tesztelhette az egyébként 35 gigabájton terpeszkedő játékot, ahol, tízes skálán kilenc pontot kapott, s csak egy negatívumot tudtak felhozni, ami inkább mentegetőzésnek hangzott: a játékmenet hasonló az első két epizódéhoz, magyarul a lényeg ugyanaz, kaszabolni azt, aki az utadban áll. Szóbeszédek keringenek arról, hogy még egy trailert akarnak eldurrantani a megjelenés előtt, valamint szó volt egy demóról is, ami elvileg február 25-én jönne a PSN-re - valószínűleg ez az E3-as demó lenne, amit 2009 nyarán láthattunk. A Gametrailers csapata szeretne egy teljes videót publikálni arról, ahogy Kratos a Leviathannal harcol - ez volt az a rákszerű bestia, aki Gaia karját bántotta. A titánok egyébként élnek, lélegeznek, éreznek, s úgy reagálnak mindenre, mint egy normális karakter, sajátos animációjuk van.
pl .: Army of Two 40th day
God of War Collection
God of war 3 demó
Brütal Legend
A segítséget előre is kössz
már én is várom...
Remélem grafikailag ütni fog mert eddig naon csaolódott vaok ezen a téren a ps3nál.
Hajh, Final XIII GoW3.... azt hiszem elleszünk egy darabig most látva :)
Nemtudom, azthiszem PSCn olvastam hogy valaki azért aggódott, hogy nehogy elkúrják a játékmenetet valami forradalmi újítással.
Megnyugodhat ezután, mert az OPM csak ezért adott a játéknak 9et.
ez a 35 gigabájt gyönyörű :) imádjuk érte a dupla rétegű blu ray-t.
A szoftver a PS3 hardverén 6,2 gigabájtot fog nyomni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.