Richard Morgan sci-fi író, akit a Crytek a Crysis 2 történetének megírásához szerződtetett le, keményen elkezdte osztani a teljes konkurenciát.
Richard Morgan sci-fi író, akit a Crytek a Crysis 2 történetének megírásához szerződtetett le keményen osztja a konkurenciát. Valószínűleg tényleg jól megfizetik őt a németek, ha ekkora vehemenciával szólogat be gyakorlatilag minden konkurens FPS játéknak, s azok fejlesztőinek.
"Szerintem a Modern Warfare 2 hatalmas csalódás volt. Erős visszalépés a CoD4-hez képest, amikor játszottam vele, arra gondoltam [...] a történet egyáltalán nem áll össze, az egész csak néhány egymás után pakolt küldetésből áll". -mondta Morgan, de itt nem állt meg.
Szerinte a Halo tele van röhejes archetípus karakterekkel, akiknek olyan gyenge szövegeket írnak, hogy a játékos egyáltalán nem tudja beleélni magát a sztoriba. Valószínűleg senki nem mondta el neki, hogy a Halo-varázs felét pont Master Chief egysorosai adják, de sebaj. Végül Morgan úr a Killzone 2-t vette elő: szerinte a Crysis 2 már alfa állapotban messze szebben néz ki a PS3 egyik legnagyobb húzónevénél. Érdekes módon az Uncharted 2-t dicsérte, szerinte a játék mindenben felülmúlja elődjét, s a történetmesélést is egy új szintre helyezi.
Azt hiszem mondanom sem kell, hogy ha ezek után a Crysis 2 sztorija nem lesz AAA+ kategóriás, tökéletesen megírt mestermunka, akkor a világsajtó (s benne a Gamekapocs) atomjaira fogja szétszedni Morgan urat, és a Cryteket.
Szerinte a Halo tele van röhejes archetípus karakterekkel, akiknek olyan gyenge szövegeket írnak, hogy a játékos egyáltalán nem tudja beleélni magát a sztoriba. Valószínűleg senki nem mondta el neki, hogy a Halo-varázs felét pont Master Chief egysorosai adják, de sebaj. Végül Morgan úr a Killzone 2-t vette elő: szerinte a Crysis 2 már alfa állapotban messze szebben néz ki a PS3 egyik legnagyobb húzónevénél. Érdekes módon az Uncharted 2-t dicsérte, szerinte a játék mindenben felülmúlja elődjét, s a történetmesélést is egy új szintre helyezi.
Azt hiszem mondanom sem kell, hogy ha ezek után a Crysis 2 sztorija nem lesz AAA+ kategóriás, tökéletesen megírt mestermunka, akkor a világsajtó (s benne a Gamekapocs) atomjaira fogja szétszedni Morgan urat, és a Cryteket.
Remélem is!!!!!! :D
ami zavar, hogy mostanában nagy címeknél az a divat, hogy megírnak egy teljesen ötlettelen, kb. 2 mondatban részletesen elmesélhető sztorit (jönnek a szönyek, keménygyerekek megölik őket), és beraknak az átvezetők alá komolyzenét, amitől nekünk epikusnak kéne éreznünk a játékot. viszont remélem, hogy ez most változni kezd, a Crysis meg a GOW3 írója is neves sci-fi író elvileg, jó lenne, ha több érdekes történetű játék jönne.
Ja és attól, hogyha tényleg egy ütős játék is lesz, ő akkor is egy seggfej marad.
A Halo feelinget tuti nem érezte még. A zene, a (szinkron)hangok, a karakterek. Számomra a demó favoritá tette, míg a Crysis esetében pont az ellenkezőjét váltotta ki.
Killzone 2 meg tényleg nem a legszebb néhány helyen, ezért kell Full-HD-ba kitolni és felrakni a vinyóra ;)
Na mostmár mindenki elvárja hogy egy rohadt hatalmas játék jöjjön tőle, ami nagyon lehetséges is a videók alapján, de ha ez nem így lesz... akkor a crytek sztem utolsó napjait éli meg :)
Ajánlom nekik, hogy ne csak a szájuk legyen nagy, hanem a Crysis2 és a Bodycount tényleg egy AAAAAAAAAAA++++ játék legyen :-)
Én személy szerint a Bodycount játéktól várok csodákat, mert a Black játékuk máig a kedvencem, a Crysis1 meg ellenkezőleg :-)
Attól még hogy ilyen kis patkány módon okoskodik lehet tökjó forgatókönyvíró, és jó story lesz ami rá is fér, mert kb Far Cry-tól számítva nekem ezek a játékok csak tech demok, 0 storyval, szóval cégen belül is lehet kicsit jártatni a száját, ki volt az aki ezeket idáig kiadta :D
Sztem azért nem mondott olyan vadat Richard Morgan....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.