Az Epic Games kedvelt grafikus motorjával igyekszik kivenni a részét a Sony és a Microsoft mozgásérzékelős technológiájának nyitócímeiből.
Az Epic Games kedvelt grafikus motorjával igyekszik kivenni a részét a Sony és a Microsoft mozgásérzékelős technológiájának nyitócímeiből. Egyaránt az Unreal Engine 3.0 teljes körű támogatását élvezi az E3-as Sony konferenciáján bemutatkozó varázslós Sorcery és a Microsoft berkeiben készülő Kinect Adventures is. Ezt maga az Epic Games alelnöke, Mark Rein erősítette meg egy nemrégiben adott interjúban.
A Sorcery-vel tényleg előjönnek a Move sajátosságai, a kontrollert tényleg úgy fogjuk majd, mintha csak egy varázspálcát tartanánk a kezünkben, így egyetlen rémség sincs biztonságban a pókhálós és nyirkos kazamatákban. A Kinect Adventuresben igazi szafari hangulat uralkodik, raftingolni és labdákat visszaütögetni az első néhány órában biztos csodálatos élményt nyújt, csak sérvet ne kapjunk közben.
A Sorcery-vel tényleg előjönnek a Move sajátosságai, a kontrollert tényleg úgy fogjuk majd, mintha csak egy varázspálcát tartanánk a kezünkben, így egyetlen rémség sincs biztonságban a pókhálós és nyirkos kazamatákban. A Kinect Adventuresben igazi szafari hangulat uralkodik, raftingolni és labdákat visszaütögetni az első néhány órában biztos csodálatos élményt nyújt, csak sérvet ne kapjunk közben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.