A Wall Street Journal szerint a Starcraft 2 elkészítése több mint 100 millió dollárba került, amivel a világ egyik legdrágább játékává vált.
A hatalmas produkciós idő miatt három részre bontott Starcraft 2 összes fejlesztési költsége mára meghaladja a 100 millió dollárt, s ebben még nincsenek benne a marketing- és egyéb kiadások. Ezzel a Blizzard több éve készülő sikercíme még a szintén rengetegszer halasztott, 60 millió dolláros Gran Turismo 5-öt is megelőzi.

Bobby Kotick, az Activision Blizzard vezérigazgatója szerint a közös cégnek jelenleg hét olyan címe van, melyek bármikor képesek 500 milllió és 1 milliárd dollár közötti tiszta hasznot hozni. Ebből a hét játékból persze négy a Blizzard terméke: a World of Warcraft, a Starcraft, a Diablo, s az új Blizzard MMO, míg a maradék hármat az Activision más stúdiói készítik; ezek a Guitar Hero, a Call of Duty, illetve a Bungie új projectje.
Mike Morhaime, a Blizzard alapítója és ügyvezető igazgatója emellett hozzátette, hogy az új, közösplatformos battle.net rendszer segítségével több olyan World of Warcraft játékost is sikerült megismertetni a Starcraft 2-vel, akik korábban nem játszottak az RTS legenda előddel, szimplán azáltal, hogy béta hozzáférést küldözgettek szét az accountok között.
A Blizzard Entertainment által fejleszett és kiadott Starcraft 2 jelenleg a világon legtöbbet előrendelt játék, jelentős előnnyel a második helyen álló, az Activison által kiadott Call of Duty: Black Ops előtt.
Mike Morhaime, a Blizzard alapítója és ügyvezető igazgatója emellett hozzátette, hogy az új, közösplatformos battle.net rendszer segítségével több olyan World of Warcraft játékost is sikerült megismertetni a Starcraft 2-vel, akik korábban nem játszottak az RTS legenda előddel, szimplán azáltal, hogy béta hozzáférést küldözgettek szét az accountok között.
A Blizzard Entertainment által fejleszett és kiadott Starcraft 2 jelenleg a világon legtöbbet előrendelt játék, jelentős előnnyel a második helyen álló, az Activison által kiadott Call of Duty: Black Ops előtt.
Stratégiai játék akkor, ha két abszolút kezd kezd el egymással harcolni. A Starcraftosok többsége minden, csak nem abszolút kezdő...
Ha zavar a valós idejűsége egy stratégiának, javaslom neked a körökre bontott stratégiák népes családját, azokban szöszmötölhet az ember kedvére, mielőtt lépne.
A gyors és pontos kattintgatás képessége (ezt micromanagement-nek, vagy egyszerűen micro-nak hívják) fontos, de ettől fontosabb maga az alkalmazott stratégia (vagy más néven macro).
Hogy egy példával éljek: az a félelmetes rush is kivédhető, még rossz microval is, HA jó a macród. (Kivéve, ha a játékosok képessége nagyon nagy nagyságrendekkel eltér, de ez tapasztalatom szerint egyáltalán nem jellemző. )
Pontosan így van ! Régen nem értettem,hogy kell játszani. 4-5 év szünet után, újrakezdtem és most már simán lezavarom :D Nagyszerű játék.
Várom az SC2-őt :)
#61: A foci is, a vizilabda is és a sakk is világversenyszám, a legtöbb több mint 100 éve, mégsem szereti mindenki, akár ért hozzá, akár nem!
A Starcraft meg a legkevésbé tartozik a gondolkodós játékok közé, mert ha nem reflexszerűen harcolsz, elvéreztél a 3 perc alatt bekövetkező rushban.... A Starcraftban régóta nem a stratégiájé a főszerep multiban, lehet olyan taktikám amivel 5 embert legyűrhetek, ha nem tudok 5000-et kattintani, hamarabb elvérzek minthogy kigondolnám..
Sajna, a mai játékosokat leszoktatták az agyuk használatáról. Amikor (12 éve!) az Sc1 kijött, senki sem nyafogott, hogy milyen nehéz. Épp, ellenkezőleg, arról cikkeztek, hogy egy-két nap alatt le lehet zavarni a kampányokat, ami akkoriban valóságos szentségtörés volt.
Multiplayerben sem kell 200-as APM. Immár 2 éve minden héten multizok vele, és egyáltalán nem kattintgatok összevissza, mégsem veszítek többször, mintsem nyernék.
S végezetül csak jelezném, hogy az Sc1 a WCG kezdete óta "versenyszám". Hány másik játék mondhatja el ezt magáról? (A helyes válasz: egy se.)
Hát kb. ennyire rossz játék. De bizonyára itt a világversenyek szervezőinél sokkal hozzáértőbb emberek kommentálnak...
Ha ezt a mondatrészt kihagyod, nem írtam volna semmit
Ki beszél itt a 2. rész ligarendszeréről?
Nem is mentem neked, se kicsit, se nagyon, mert az bárki megérezné.
Ha a Kane halálozási létszáma a bajod, akkor kevesebbet tudsz a C&C-ről, mint én az SC-ről, tehát nem állok le vitázni veled, mert jelentéktelen amit mondasz.
Aki nem a kezdetektől kezdve Starcraftozik, annak nincs esélye elkezdeni.
-Abban szintén egyetértek, hogy 1 napos történetírás áll mögötte.
-Az egy dolog, hogy a Warcraft 1 előbb jött mint a C&C, de csak azt tudták majmolni és egy kicsit feljavítani, amit a Dune 2 már összerakott. Jött a C&C Tiberan Dawn és utána jött a Warcraft 2, ami a gyenge sztori mellett már legalább játékmeneti "újdonságot" is tudott adni. A Tibesian Sun csak grafikailag maradt le az "überelhetetlen Starcrafttól", a TS mindenben verte ezen kívül.
-De most tolom ki az első Starcraftot, hanyatt nem dobom magam tőle. Nem rossz, de nem értem, hogy ez hogy lett ilyen sikeres. A Koreai válság sokat segített ennek a játéknak, az biztos...
Nézem a küldetések közötti átvezetőket, vicces! A Tiberium Wars egyik legnagyobb hibájának pont ezt mondták, hogy a küldetések között folyamatosan beszél hozzád valaki, azt az kit érdekel, és ez visszalépés a C&C sorozathoz képest. Pontosan ugyanez van a SC1-ben, ami azért vicces, mert az EA hatására fejlődött vissza a sorozat az SC szintjére ilyen téren.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.