Tameem Antoniades, a Ninja Theory társalapítója szerint furcsa módon igen. Ha egy játék sztorija a képernyő elé szegez, a játékmenet nem számít annyira.
Tameem Antoniades, akkor jött rá arra, hogy a sztorit nem lehet elhanyagolni egy játékban sem, amikor a Heavenly Swordön dolgozott. "Együtt dolgozni Andyvel és a WETA-val, s olyan emberek között lenni, akik a sztoriról komolyan beszélnek, nem csak úgy kezelik, mint egy sokadrangú dolgott, felnyitotta a szemem."-nyilatkozta a Ninja Theory társalapítója.
"Még mindig sok előítélettel találkozok a témát illetően. Sok emberrel találkozom, akik még mindig azt mondják, hogy egy videojátékban nem számít komoly történet. Te próbálkozol finomhangolni egy sztorit, odafigyelni a részletekre, erre valaki jön, és azt mondja, nem is fontos."
Antoniades a Resident Evil 4-et hozta fel példaként, ahol szerinte a sztori sokkal fontosabb volt, mint a játékmenet. Az úriember szinte le sem tudta tenni a játékot a fordulatos és érdekes történet miatt, s miután végignyomta, s belemerült a különálló zombiirtós játékmódba, rájött, hogy tulajdonképpen ugyanezt csinálta az elmúlt 10 órában, csak a sztori miatt nem vette észre.
"Létezik egy ideális állapot, amit ha eltalálsz, akkor a játékmenet és a sztori is kiemelkedő szintre kerül. De elég nehéz észrevenni, mikor találod pont telibe mindkettőt."-fejezte Antoniades.
Antoniades a Resident Evil 4-et hozta fel példaként, ahol szerinte a sztori sokkal fontosabb volt, mint a játékmenet. Az úriember szinte le sem tudta tenni a játékot a fordulatos és érdekes történet miatt, s miután végignyomta, s belemerült a különálló zombiirtós játékmódba, rájött, hogy tulajdonképpen ugyanezt csinálta az elmúlt 10 órában, csak a sztori miatt nem vette észre.
"Létezik egy ideális állapot, amit ha eltalálsz, akkor a játékmenet és a sztori is kiemelkedő szintre kerül. De elég nehéz észrevenni, mikor találod pont telibe mindkettőt."-fejezte Antoniades.
Nézzük például a Street Fighter 4-et és a Tekkent (ha már összerakják a kettőt). A SF 4 hiába sokkal kidolgozottabb jobb mint a Tekken 6, de viszont egyáltalán nem volt története (remélem a jövőben máshogy lesz), és így a Tekken 6 valahogy sokkal szimpatikusabbá vált ... igaz ott van a Street Fighter 4-nek az Anime, de viszont az nem helyettesíti azt amit a Tekken 6-ban megtaláltam ...
Nekem még időm se volt a sztorira, mert külön élmént hagyott a játékmenet... Ebben az élményben kb 5-10 percig hagytam magam.
Sztem meg kell találni a balance-t a kettő között, aztán jó.
Nekem a Crysis mindkét téren tetszett...
lásd: Metal Gear Solid széria
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.