A Nintendo és az Apple platformját többen közvetlenül egymáshoz hasonlítják, sőt egyes feltételezések szerint a japánok komolyan tartanak az iPhone, mint játékosgép térhódításától, ezért egy független fejlesztő, mint például az Epic véleménye sokat nyomhat a latban a kütyük teljesítményét illetően. Az iPhone-ról már tudjuk, mire képes, a szeptember elején bemutatott Epic Citadel, amely az Unreal Engine hordozható gépekre írt változatának techdemója, szeptember elején valósággal sokkolta a jónépet:
Sajnos a 3DS esetében már nem ilyen rózsás a helyzet, ahogy korábban a Wii megjelenése után, úgy az Epic ezúttal is azt mondta, hogy az Unreal Engine-hez kevés lesz a gép. Mark Rein a Joystiqnek adott interjúban árulta el, hogy bár a csapat még nem rendelkezik a 3DS-szel, egyelőre minden jel arra mutat, hogy a konzolon nem lehet a Citadelhez hasonló látványorgiát teremteni. Természetesen hangsúlyozta, hogy mivel tényleg nem volt lehetőségük behatóbban megismerni a gépet, ezért ez nem hivatalos információ, hanem egyelőre csupán valószínűsítés.
A Japánban február végén boltokba kerülő 3DS-ben két darab 266 Mhz-es ARM 11 processzor, 133 Mhz-es GPU, 4 MB dedikált VRAM és 64 MB RAM kapott helyet. Ez a hardver a Capcom szerint lehetővé teszi, hogy a Super Street Fighter IV 3DS és a Resident Evil: Revelationshöz a HD-konzolokon használt MT Framework motor egy átalakított verzióját használják, és ezek a játékok igen kellemesen is festenek az előzetes anyagok alapján, a 3D-s megjelenítés egyébként extra teljesítményt követel meg a géptől.
XDXD
Ezt azért nem hiszem el!:D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.