A DOTA 2 teljes mértékben átveszi a Warcraft 3-as DotA minden hősét (több mint 100 darab), és persze a pályát, amin az egész csetepaté játszódik. Mindent abszolút, a végletekig igyekeznek úgy átmenekíteni, hogy minél kevesebb változást kelljen megszokniuk a régi rajongóknak. Ettől függetlenül a Valve elmondása szerint néhány hős képességei például jobban fognak működni, hiszen a fejlesztők el tudnak szakadni a Warcraft 3 öregedő motorjának korlátairól.
A DOTA 2 a Source engine legújabb verzióját használja, amit még kibővítettek valósidejű ruhaszimulációval is. A teljesen skillen alapuló matchmaking a Steamworks rendszeren keresztül valósul meg, ami szintén egy nagy frissítést kap a DOTA 2 megjelenésével, az olyan dolgok pedig már alapnak számítanak, mint a beépített mikrofontámogatás.
Aminek valószínűleg sok régi DotA játékos örülni fog, hogy a "leaverek" (vagyis a játékból menet közben távozók) helyét azonnal átveszi az AI. Ezen kívül a Valve beépít egy edző (coach) módot is, ahol tapasztalt veteránok vállalhatják fel, hogy tréningezik az újoncokat, hiszen a DotA mindig is a nehéz tanulhatóságáról volt híres.
A galériában látható egy-egy konceptrajz az új Lináról, Drow Rangerről, Morphlingról és a Bloodseekerről.
Végül beigazolódott, amit mindenki sejtett: a DotA Allstars készítője és a Valve a népszerű Warcraft 3 mod új változatán dolgoznak, mely már teljesen független lesz a Blizzard korosodó remekművétől. A DOTA 2 kihasználja a legújabb Source és Steamworks technológiákat.
Nekem még ennél is komolyabb kérdésem lenne. Ez Ingyenes lesz-e???
sosemjátszottamvele.....miez?
WoW?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.