Tim Willits, az id kreatív igazgatója szerint a Tech 5 engine-nel hajtott RAGE szélesebb és következetesebb világot kínál a játékosoknak, ellentétben a csapat korábbi munkáival.
"Az egyik dolog, amit tehetsz, hogy játékunknak történelmileg volt eleje és vége, de ennyi. A RAGE esetében szándékosan azt akartam, hogy egy sokkal szélesebb univerzumban játszódjon. Azt szeretnénk éreztetni a játékossal, hogy a történések az odakerülése előtt is zajlottak már, és a színhely elhagyása után is tovább kavarognak, mint egy Star Wars univerzumban."
A RAGE egy igen kiterjedt multiplatform címnek ígérkezik, legalább két iPhone-os verzió is napvilágot lát majd, amely a fő játék egy mellékküldtetésére koncentrál majd.
"Nem zajlott minden zökkenőmentesen a folytatás eshetőségeinek vizsgálatánál, tervekben vannak DLC-k, előzmények, további mellékküldetések is" - mondta Willits. "Szóval ez egy igen-igen ambiciózus projekt. Valami nagyot szeretnék csinálni, mindezt egy egységes univerzumban. A Quake és társai esetében felmerülhet az identitászavar kérdése: pontosan hol is vagyunk? RAGE jobban fog illeszkedni a való világba."
A kreatív igazgató beszélt a Zenimaxszal kötött szerződésükről, nevezetesen arról, hogy mit szól ahhoz, hogy a Bethesda tulajdonosa felvásárolta az id-t. Nem arról van szó, hogy a Zenimax sietettné a játék megjelenését, ha egy évre van szükség a multiplayer csiszolásához, akkor nem hezitálnak, lényeg, hogy minél jobb legyen az FPS-ek újabb trónkövetelője. Carmack szerint az id jól ellesz a RAGE-játékokkal a soron következő egy évtizedben.
Szóval Doom4 leghamarabb 2020? :D
Annyira varom mar h az nem igaz:))
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.