A változatosság kedvéért most Matias Myllyrinne nyilatkozik a Remedytől, aki arról beszél, hogy elkapkodták a játék bemutatását, s ők maguk sem gondolták, hogy ennyi időbe kerül majd, míg végül rendesen be tudják lőni a végleges változatot.
"Hogy őszinte legyek, amikor bejelentettük, még nem gondoltuk, hogy a játékosoknak ennyit kell majd várniuk. Mi sem hittük, hogy ilyen sok idő lesz, mire elkészül a játék" - ami jogos, hiszen ha visszaemlékezünk, az Alan Wake-et először a 2005-ös E3-on prezentálták, mint a többmagos PC-k nagy úttörőjét, emellett pedig a kiadását tervezték nextgen konzolokra is. Később aztán a konzolok közül csak az Xbox 360 maradt meg a PC mellé, még később azonban már a PC is eltűnt a platformok listája közül, s végül csak a Microsoft konzoljára jelent meg a cucc.
"Az első Max Payne hasonló eset volt, de úgy gondolom, hogy amíg fel tudsz nőni ahhoz a vízióhoz, amit kitűztél magad elé, addig az emberek is örömmel fogják fogadni a játékodat, amikor az végre elkészül" - jegyezte meg Myllyrinne, aki szerint csak a végeredmény számít, s habár nagyon sok "sötét napjuk" is akadt az Alan Wake fejlesztése közben, azért szerencsére főleg a pozitív dolgok voltak túlsúlyban, s leküzdötték az akadályokat.
A stúdió most már elismeri, hogy túl korán mutatták be az Alan Wake-et, és gyakorlatilag ugyanabba a csapdába estek, mint annak idején a Max Payne-nel. Ettől függetlenül a csapatban mindenki elégedett azzal, amit végül letettek az asztalra, s büszkék magukra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.