A Disney Interactive Studios elnöke hivatali ideje alatt megalapozta a kiadó hírnevét, hiszen nem csak a Disney saját gyártású filmjeinek játékátiratait erőltették, hanem a szélesebb közönséghez eljutó Pure-t és Split/Secondot is. Kezeinek munkája még benne lesz a hamarosan megjelenő Epic Mickeyben és a Tron: Evolutionben is.
Graham Hopper azért döntött a szétválás mellett, mert a vállalat láthatóan nagyobb mértékben fog hajlani a mobil- és a szociális játékok felé. Az év elején felvásárolt iPhone-os zenei játék fejlesztő, a Tapulous 33 millió dollárba, míg a Playdom szociális játékkészítő stúdió 760 millió dollárba fájt a Disneynek. Hopper szerint ez irreális, ő inkább a nagygépes címeket erőltetné, a befektetőket ez nem érdekelte, s inkább távozott.
A Playdom vezérigazgatója, John Pleasants fogja átvenni Hopper helyét és kötelezettségeit, aki eddig a Disney Interactive Group társelnöki posztját is betöltötte. Az ex-igazgató büszke arra, amit eddig a céggel véghezvittek, és arra, hogy ott az állandó helyük a játékipar képzeletbeli térképén. Sok sikert kívánt még a következő projektekhez, és emelt fővel lépett le.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.