A Namco Bandai San Franciscoban tartott sajtótájékoztatóján érkeztek meg az első, kézzel fogható látnivalók a Dark Soulsból, a rendezvényen jelen volt Daisuke Uchiyama producer is, aki a sajtó képviselőinek elmondta, hogy a játék még a hihetetlenül nehéz Demons Soulsnál is keményebbnek ígérkezik, ami vélhetőleg az átlag játékosok gyomrát meg fogja feküdni. De pont ezért lesz kiemelkedő a Dark Souls - nem áll messze tőle a kihívás.
"Azt akarjuk, hogy a játékosok sikoltozzanak, kiabáljanak és frusztráltak legyenek" - mondta miközben az alant található gameplay felvételt mutatta be. Biztosak lehetünk abban, hogy több tucat ellenfél feni ránk a fogát, elég sűrűn botlunk hatalmas főellenségekbe, valamint kegyetlen csapdák ölik meg a figyelmetlen kalandorokat úton-útfélen.
A fejlesztőcsapat tehát ugyanaz, aki a Demons Soulst is elkövette, "ami több millió ember haláláért felelt", s ha hihetünk a producernek, a szellemi folytatás sokkal vadabb nehézségek elé állítja a játékosokat, ám ezúttal nem csak PS3-on, hanem Xbox 360-on is tiszteletét teszi.
én legalábbis nem nagyon bírtam az előddel.
A DAO-ban egy rugóval csapattársak nélkül végigvittem a játékot Hard-on...
A játék pedig jól néz ki, majd kipróbálom...:P
ha lessz hozzá multy akk mégjobb
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.