Mert ugye milyen problémák merülnek fel, ha az alap Gears of War formulát megpróbáljuk elképzelni a Kinecttel? Kapásból például a különböző oldalakra mozgás, a vetődések és hasonlók miatt kissé nehézkes lenne a dolog. Szóval mit csinál az okos fejlesztő, ha egy teljesen Kinectre kialakított TPS-t szeretne kihozni? Sínekre rakja a játékmenetet!
A most felröppen pletykák szerint ugyanis a Gears of War Kinect a Time Crisis-sorozathoz hasonlóan on-rails, vagy sínre rakott játékmenetet kaphat, ami azt jelenti, hogy karaktereink automatikusan mozognak a pályán, egyik helyről a másikra, nekünk pedig csak a fedezékbe húzódást és a lövöldözést kell megoldanunk. Ráadásul további pletykák arra utalnak, hogy ez az anyag felhasználna egyes pályelemeket, környezeteket és eseményeket a Gears 2-ből.
Jobban belegondolva, egy erre kialakított Gears of War egyáltalán nem is hangzik rosszul. Ha emlékszünk, Cliff Bleszinski azt ígérte, hogy a Video Game Awardson kapunk egy Gearsszel kapcsolatos bejelentést, amit aztán pár órával az esemény előtt lefújtak, tehát minden bizonnyal készül valami a témában, ami nem a hamardik rész . Hamarosan kiderül az igazság, addig is beszélgethetünk róla, hogy vajon mennyire lenne frankó egy Time Crisis-szerű Gears of War.
Csak, hogy meglegyen a napi betevő pletykaadag. Mióta elkezdett keringeni a neten, hogy valaki tudni véli, hogy készül a Kinectre átalakított Gears of War, azóta gondolkodunk rajta, hogy ez mégis hogyan fog működni? Vajon félig kontroller, félig Kinect megoldás lesz? Elképzelhető, hogy az Epic egészen másra gondolt...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.