A témával kapcsolatban Eric Damian-Vernet beszélt, aki a Ubisoft egyik producere. Az úriember úgy gondolja, hogy az olyan játékok, mint a Beyond Good & Evil, a legnagyobb Nintendo-klasszikusok, valamint például a Team Ico játékok (ICO, Shadow of the Colossus) sosem fognak elévülni, mert nem a trendi újdonságokra építettek a fejlesztők.
"Amikor a Beyond Good & Evil megjelenet 7 évvel ezelőtt, akkor az olyan tulajdonságaival emelkedett ki, mint a lenyűgöző történet, a fantasztikus karakterek, és a világ gazdagsága. Ezek olyan tulajdonságok, melyek sosem évülnek el, ezért remek a játék még ma is" - mondta Eric Damian-Vernet. És be kell látnunk, hogy valamilyen szinten igaza van, bár ez már előtérbe helyezi a játékosok között zajló örök vitát: grafika vs. játékmenet.
A producer ezen kívül röhejesnek tartja, hogy néhány olyan játékot is próbálnak újra eladni HD-ként (régi shootereket és autós anyagokat), melyeknek igazából semmi értelme, mert a nosztalgia-faktoron kívül senki nem kíváncsi rájuk.
A Beyond Good & Evil HD már elérhető Xbox Live-on, s hamarosan megérkezik a PlayStation Networkre is.
Az egyik dolog, amiért a Beyond Good & Evil simán megállja a helyét HD-remake-ként is, az az, hogy nem a trendi újdonságokra épül. Legalábbis a Ubisoft így látja, és lássuk be, természetes, hogy védeni próbálják csemetéjüket, amely a pénztáraknál már az eredeti megjelenéskor sem volt sikeres.
Nulla reklámot kapott,minden erővel az akkor megjelenő POP:Sands of Time-ra koncentráltak.
Aki nem tolta pótolja! Zseniális játék ,habár az irányítás mai szemmel nézve nem túl rugalmas,és az X/Y invertet is csak egyszerre lehet állítani(külön-külön sajnos nem)
Az nagyon jóóó lenne!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.