David Cage persze komolyan benne van a szakmában, így valószínűleg tudja miről beszél, amikor azt mondja, hogy nem csak neki, de lassan a legtöbb játékfejlesztőnek is elege van abból, hogy ennyi idő eltelte után is ugyanarról a témáról készítenek játékokat. Elmondása szerint rengeteg fejlesztőtől hallja manapság a következő mondatokat: "Nézd, már 40 éves vagyok, elteltem azzal, hogy olyan játékokat készítsek, ahol csak le kell lőni mindenkit. Mókás volt, amikor még 20 éves voltam, de most már mást szeretnék csinálni. Nem nézem ugyanazokat a filmeket mint 20 évesen, és nem is hallgatom ugyanazokat a zenéket. Szóval miért csináljak ugyanolyan játékokat?"
Cage szerint a fejlesztőknek lassan elege lesz, s inkább politikáról, családról, személyes dolgokról szeretnének beszélni, s erre a játékok ugyanolyan jó alapot nyújtanak, mint például a filmek. Ennek megfelelően az úriember büszkén beszél a Heavy Rainről is, hiszen régóta álmodott már arról, hogy megvalósítja: "Nagyon keményen dolgoztam a történeten, és ez az első sztorim, amit személyes tapasztalatokra építettem. Nem arról szólt, hogy űrgárdisták harcolnak az idegenekkel, hanem a kapcsolatomról az első fiammal, és arról, hogyan változtatta meg az életem."
Cage úgy gondolja, több fejlesztőnek kellene megpróbálkoznia hasonlóval, s nem arról kellene játékot készíteniük, hogy milyen lehet újonc katonaként a második világháborúban harcolni, lévén fogalmuk sincs róla. Inkább arról kéne sztorikat írni, amiben élünk, a minket körülvevő emberekről, a dolgokról amiket utálunk vagy szeretünk: "Így fog igazán előrelépni a játékipar. Elegem van az űrgárdistákból."
A Heavy Rain történetéért felelős David Cage furcsállja, hogy manapság a játékok történetének írói még mindig nem nőttek fel annyira, hogy elszakadjanak az űrgárdistáktól. Szerinte sokkal emberközelibb sztorikra van szükség, olyanokra, amik személyesek, és szívből jönnek.
Ez egy átgondolatlan kijelentés volt.
Amugy meg arra gondol h nem elég csak a grafikára építeni, kéne valami mondanivaló is a játékok mögé.. ez egyébként engem is zavar egy játék ritka esetben tud ugy meginditani és elgondolkodni mint a könyv vagy a film...
Persze vannak kivételek: MGS, Farenheit, (sajnos a HR-t még nem próbáltam) ICO Shadow of the colossus, bioshock, ff, ... szóval azért vannak akik jól csinálják, és egyáltalán nem olyan reménytelen a helyzet mint ahogy ő leirja!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.