A Crysis 2 vezető producere, Nathan Camarillo beszélt arról, hogy a keményvonalas PC-s játékosoknak semmi félnivalójuk nincsen, a Crysis 2 ugyanis alapvetően egy PC-s játék, ami kihasználja a csúcsteljesítményű számítógépek erőforrásainak minden cseppjét. Az már csak "véletlen", hogy mellé még a konzolos változatok is nagyon jól néznek ki.
"Alapvetően a PC-s gyökereinkből indulunk ki, majd megpróbáljuk úgy alakítani a konzolos verziókat, hogy azok is kiváló játékélménnyel szolgáljanak. Szóval a dolog nem fordítva történik, nem a konzolos változatokat ültetjük át PC-re" - mondta Camarillo.
A producer ezen kívül megjegyezte, hogy habár a konzolos változatok is nagyon jól néznek ki, az Xbox 360 már egy ötéves hardver, így a jelenlegi csúcs PC-k által produkált látványt nem közelítheti meg. Ez persze főként a több textúramemóriának, a nagyobb feldolgozóerőnek, és persze a HD-t is felülmúló felbontásnak köszönhető.
A Crysis 2 egyébként hivatalosan pénteken jelenik meg Európában.
A keményvonalas PC-s rajongók már azon is felháborodtak, hogy kedvenc játékuk folytatása egyáltalán elkészül konzolokra. Félelmük nem alaptalan, mert mi történik akkor, ha a konzolok teljesítményéhez kell igazítani a látványt, és nem a csúcs PC-hez? Aggodalomra semmi ok, legalábbis a fejlesztők szerint.
azt meg nem hiszem, hogy itthon több játékot vásárolnának a játékosok, mint a világon bárhol, főleg, hogy eddig azt papolták, hogy világvezetők vagyunk warezban.
Hardware szinten egyébként a tessellation engine jelen van Gefore 8000 és Ati HD2000 -től és Dx9-ből elérhető! (Illetve OpenGL-extensionon keresztül is). Durva is lenne, ha az eddig megjelent összes játékban pl. a LOD-ot úgy csinálnák, mint 1999-ben. >:^]
Az, hogy az "ms" (üzleti okok miatt és mert a Dx11-ben egy fejlettebb tesselation engine van) azt kommunikálja, hogy ők találták fel a spanyolviaszt, teljesen érthető. Ez olyan, mintha a BMW azt, mondaná, hogy ők találták fel az autót, csak mert ők most jobb kocsikat csinálnak, mint a Ford :)))
Amíg pc exkluzív volt, mindenki szidta, meg szarozta, az is akinek "állítólag" nem futott a gépen. Igen ? Hát én egy "ócsó" Geforce 8600gt-n 3Ghz-es egy magos P4-en játszottam végig először és még úgy is hanyatt estem a látványtól, pedig alig közepes beállításokkal futott.
Aztán most, hogy kijött konzolra mindjárt kurvajó, meg A+ és musthave, de nem bírjátok ki, hogy valami szart ne találjatok a levesben, most meg az fáj, hogy a Crytek szerint ez eredetileg pc-re készült és / vagy hogy szebb lesz pc-n... Ez komolyan miért fáj ? Kaptatok egy (eredetileg is) zseniális és egyedi shootert, miért nem tudtok csak szimplán örülni neki ?
Másfelől ha követnétek a híreket és nem csak osztanátok az észt mint ("southparkosan") aki szarik egyet a szájával, előre (ismétlem: előre) megmondta a Crytek, hogy úgy írták át a fejlesztő-környezetet, hogy _egyszerre_ lehessen vele pc, xbox360 és ps3-ra fejleszteni. De ettől még az pc-n fut (és mellékesen xbox és ps3-on is látod realtime az eredményt). Ebből adódik a DX11 hiánya***, mivel az egyszerűen nincs konzolon, így kényelmesebb utólag patch-el megoldani, mert nem hátráltatja a játék kiadását...
Hamarabb megjelenik == hamarabb van pénz! Látványos patch később == tovább beszélnek róla == még több pénz.
***: Ha már fikázunk - DX11 nem csak azért jó, mert magasabb verziószámú, hanem mert nem elavult hagyományos vertex / pixel-shaderekkel operál, mint a konzolok! Újra lett gondolva a mechanizmus és egy sokkal fejlettebb geometry shader és tesselator engine (és mellékesen pixel shader _is_) van benne, amiből adódik, hogy egyszerűen máshogy kell megírni a shadereket így a pc-s változat kvázi látvány szinten _nem_ kompatibilis, ezért nincs az alapkódban és elhihetitek épp ezért is fog jobban kinézi... (Az, hogy mennyivel, már csak a Crytek-en múlik, hogy mennyire tudják kihasználni a memória és a fejlettebb GPU + dedikált VRAM adta előnyöket.)
Szerintem a dX11 is azert kesik, mert alapvetoen NEM csak PC-es jatek a Cryis 2.
Amugy nem tragedia, ha picit kesik a dX11, de ez a talalas akkor sem tetszik...
Iiiigen persze, és ezért fogják a dx11-et egy külsős csapattal bele patcheltetni (gányolni).
....bár a BF fanatikus révén a BF3-at kicsit sajnálom, hogy konzolon csak 24-es slotok lesznek, dehááát jobb, mintha nemjönne rá!! :)
Persze.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.