A PC-re koncentrálnak a Secret World fejlesztői

  • Írta: fojesz
  • 2011. április 8.
  • Érdekesség
Link másolása
Bár egy Xbox 360-as játék is fejlesztés alatt áll, a Funcomnál elsősorban a PC-s Secret Worldre koncentrálnak, árulta el a csapat vezetője. A készítők hét évre tervezték meg előre, hogy milyen extra tartalommal bővítik majd a játékot, ezen kívül hangsúlyozták: egy MMO-nál igenis nagyon fontos a sztori.

Manapság gyakori eset, hogy az MMO-kat konzolokra is bejelentik, azonban a fejlesztőknek előbb-utóbb mindig eszükbe jut, hogy az általuk elképzelt koncepció valószínűleg csak PC-n lesz működőképes, így a játékuk végül kizárólag számítógépre jelenik meg. Hasonló a helyzet a Funcomnál és a The Secret Worldnél is.

A játékot még 2007-ben jelentették be PC-re és Xbox 360-ra, azonban a játék munkálatainak vezetője, Ragnar Tornquist szerint egyelőre az előbbi változatra koncentrálnak, és a konzolos verzió legfeljebb akkor készülhet el, ha a számítógépes játékból óriási siker lesz. Tornquist elmondta: a PC-s piac a legfontosabb a cég számára, így inkább erre a változatra gyúrnak rá, de természetesen tervbe van véve, hogy kiterjesztik más platformokra is a The Secret World univerzumát.

Annyira, hogy az Xbox 360-as verziót sem lőtték le, sőt azon jelenleg is dolgozik egy csapat, ez azonban nem ugyanaz az MMORPG lesz, mint amit a PC-sek kapnak, mert a számítógépes verzió egyszerűen nem működik a tévé előtt ülve, miközben a játékosok kontrollert használnak. Másfajta játékélményre van szükség, még akkor is, ha az alapok megegyeznek.

Hét évre elegendő extra tartalom

Egy MMO esetében alapvető feltétel, hogy a készítők sokáig tudják frissen tartani a játékukat - és itt most nem a fizetős DLC-kről beszélünk. Tornquist szerint ezzel nem lesz baj, a Funcom már hét évre megtervezte, hogy milyen extrákat kapjon a The Secret World a megjelenés után, sőt egy részükhöz már az első koncepciós rajzok is megszülettek. Elmondása szerint a "a rajt csak a története kezdete" lesz, később folytatják majd a sztorit is, és a játékmenet is bővül, például különféle hátasokkal - igaz, erről még nem határoztak a készítők.

Tornquist azt is megjegyezte, hogy ő maga nem ért egyet azzal az állítással, hogy az MMO-kba nem kell történet, mert a játékosok úgyis maguk alakítják a sztorit: mint mondta, az élő, lélegző játékvilághoz kell némi történetvezetés, mert egyébként egy rideg, digitális univerzumba kerülnek a felhasználók. A Secret World története nem egyetlen játékosról szól, hanem sokkal inkább egy többmillió hősből álló hadseregről.

Hogy mikör jön a játék? Na, ez egy jó kérdés.

5.
5.
Mortis
Helyes döntés. A legtöbb MMO nincs is konzolra, nem véletlenül. Nincs még meg az a tematika, ami az ottani játékélményt a maximumra tudná helyezni. Csak egy fércmunka lesz a konzolos de ezt már megszokhattuk a hasonló címeknél.
4.
4.
KENKILL
Soha nem hallottam még erről a játékról de ha már ilyen elhivatottak utána nézek :) Minden esetre még egy MMO-ért sem fizettem, és hacsak az Old Republic nem lesz kiugró siker, kétlem hogy a jövőben ez megváltozik.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...