Még a Monolith nagyban dolgozott a F.E.A.R. 2: Project Origin befejezésén, amikor a sorozat harmadik részét készítő Day 1 Studios már belefogott a harmadik részbe. A srácok persze nem ismeretlenül közelítették meg az FPS franchise-t, hiszen ők portolták a F.E.A.R. 1-et is konzolokra, így kívül-belül ismerték a játék alapvető felépítését.
A F.E.A.R. 3 producere, Ernest Zamora Jr, beszélt arról, miért volt szükség ilyen hosszú fejlesztési időre: a co-op elkészítése - ahol Point Man és Fettel, Alma két gyermeke harcol együtt - sokkal több időt vett igénybe, mint amennyi rendelkezésükre állt volna akkor, ha csak a második rész megjelenése után állnak neki a munkálatoknak.
Zamore egyébként elismeréssel beszélt a Monolithról és a Warner Bros. Gamesről: elmondása szerint mindkét csapat nagyon segítőkész volt, így a stúdióváltással járó átmenet minden pontján csak támogatást és bátorítást kaptak.
A F.E.A.R. 3 májusban jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Így sem sietik el a F.E.A.R. 3 megjelentetését, így még érdekesebb a tény, hogy a játékot már valamivel a második rész boltokba kerülése előtt elkezdték fejleszteni. Ha így nézzük a dolgokat, akkor pedig joggal várunk majd valami nagyon-nagyon ütőset a pár héttel a Duke Nukem Forever előtt megjelenő FPS-től.
hát hogy néz már ki?:Dtiszta matyi feje van:P
én már is "rettegek":D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.