A trailerben Travis Steiner, a játék vezető tervezője és Seth Luisi direktor vázol nekünk néhány titkot a SOCOM 4-et hajtó technológiáról - e nélkül a Zipper taktikai shootere nem érne egy fabatkát sem. A játék legnagyobb erőssége kétségtelenül a filmszerűséget szem előtt tartó engine lesz majd, valamint a harci rendszerről és az ellenség mesterséges intelligenciájáról is megtudhatunk érdekességeket.
Mint az ismeretes, PS3-exkluzív cím lévén a cucc támogatja a Move mozgásérzékelőt, de a fagyinkat bele is implentálhatjuk egy Sharp Shooter kontrollerbe a még finomabb célzás érdekében. Az elmaradhatatlan 3D-támogatás szintén jelen lesz.
azt mondja nehézkes, nem kényelmes és fárasztó is
fagyival simán lehet más
A move miatt betettek ilyen vadító kört célkereszt helyett így még pontosan se tud lőni az ember csak egy kijelölt (körös) zónát megszórni.
És végül. A frankó hardcore socom confrontation multiját visszafejlesztették casual szintre. Közel sem olyan élvezetes mint az előd ami lehet rondább volt, de sokkal inkább élvezetes.
(az AI-ről meg annyi,hogy a füstgránáton lazán átlátnák és inkább magadat hátráltatod vele)
ja és hol van a régi részekből való lopakodás?? Ott lehet lopakodni ahol olyan a feladat. De 90%ban inkább csak durr bele ezerrel, hatalmas torkolattűzzel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.