A Flurry Analytics évről évre megjelenő elemzésében az amerikai videojáték-piac bevétel szerinti megoszlását vizsgálja, mindezt úgy, hogy nem veszi figyelembe a PC-s és a digitális úton történő eladásokat. Ahogy arról tavaly beszámoltunk, az okostelefonok térhódítása már 2009-ben megkezdődött: az iPhone és az iPod touch 8 százalékot vert a Sony PSP-re a hordozható játékplatformok 2,55 milliárd dolláros mezőnyében, és bár a Nintendo DS-t nem tudták megközelíteni, az eredmények láttán a kiotóiaknak is volt miért aggódniuk.
A felmérés idén is elkészült, a trend pedig megállíthatatlan: az okostelefonok folyamatosan halásszák el a vásárlókat a piac többi résztvevője elől, a fejlődés pedig különösen erős a hordozható gépek kategóriájában. A bővülés nem csak annak tudható be, hogy a kézi konzolok felett már eljárt az idő, de tavaly bemutatkozott az iPad, és egyre népszerűbbé váltak az androidos okostelefonok és tabletek is. A Flurry tavalyi eredményeiben még nem szerepelt az Android, mondván, hogy egyelőre nem számít jelentős szereplőnek a játékpiacon.
Az okostelefonos játékokból már most rengeteg pénz származik, pedig jóval olcsóbbak egy normális programhoz képest - a teljes cikket a HWSW-n olvashatjátok el!
a mobil procik most tartanak ott, hogy megy a gigahertz és a mag verseny, bár játékok kivételével nem sok haszna van.
aki játék miatt vesz okostelefont, annak bizony most elég költséges időszak következik, mert az évenkénti hatalmas előrelépések korát éljük.
aki nem játszik, annak meg szinte felesleges az upgrade.
jó lenne, ha a számítási erő mellett az akkumulátorok töltöttségi élettartamát is növelnék, mert pl a desire hd esetén az több, mint vicc.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.