A Nintendo általában forradalmi ötletekkel, alapvető változásokkal jön elő, ami persze sokszor azt jelenti, hogy olyan területeket kell feltérképezniük, ahova más még nem merészkedett előre. Satoru Iwata, a cég legendás vezére szerint néha a Nintendo már nem tud mindennel megküzdeni maga, de ha külső cégekhez fordulnak a fejlesztés során, úgy "gyengülnek" is.
Iwata szerint a Nintendo belsős szoftver- és hardverfejlesztésének az a célja, hogy olyan élményeket hozzanak létre, amit a felhasználók nem tapasztalhattak még meg korábban, sőt, igazából nem is kérték azt, de amint a kezükbe veszik a cuccot azt mondják: "Mindig is ezzel akartam játszani!"
Az elnök szerint lassan lehetetlenné válik, hogy mindent ők maguk fejlesszenek, vagy készítsenek el a konzoljaikkal kapcsolatban, s ez a játékokra is igaz. Példának a Super Smash Bros.-t. vagy a Kirby's Dream Landet hozta, melyeket külsős csapatok készítettek, de a Nintendo segédletével.
Éppen ezért Iwata szerint a Wii sorsa is másképpen alakulhatott volna, ha kicsit több energiát fektetnek a partneri kapcsolatok kialakításába, saját bevallása szerint ugyanis erre a konzol indulása után nem figyeltek különösebben oda.
A Nintendo mindig is egy kicsit különc cég volt, ami igyekezett a saját útját járni, miközben sokszor figyelmen kívül hagyta, vagy ő maga diktálta az akutális trendet. A cég legújabb pénzügyi beszámolójában a legendás elnök, Satoru Iwata beszél arról, hogy a saját erejükből milyen nehezen tudnak már csak lépést tartani.
márió van, ez tény. de ha megnézed, már csak biztonsági lépésként létezik. míg így codban, és nfs-ben gyakorlatilag ugyanaz történik, csak más-más pályákon, addig márió csak egy személy. olyan, mint tom cruise. attól, hogy játszik vígjátékban, és horrorban, a film nem lerágott csont. márió ugyanez. volt már sportban, autóversenyzésben, egy csomó platformerben (amit egyébként senki nem húzott le eddig, mert ha jobban megnézed, csak az alapkoncepció maradt, semmi más), partijátékban, verekedős cuccban, és még sorolhatnám.
tehát márió csak azért létezik, mert vele több példányban lehet eladni címeket. és éppen ezért nem úgy lerágott csont, mint egy cod, vagy egy nfs.
Nem is lenne panasz, ha tényleg normálisan balanszíroznák a nehézségi fokozatokat, legyen mondjuk vagy 20 mint a Postal 2-ben, na ott tuti mindenki megtalálja mi való neki.
A Nintendo igaz, hogy bejáratott címeket használ, de van, hogy 2 Mario között ég és föld a különbség, mert csak a főhős ugyan az jóformán.
Személy szerint örülök, hogy a Nintendo nem a "sablon" úton jár. Legalább van alternatíva az x. féle fps után.
#8: Mario nélkül nincs Nintendo, ahogy gyerekkorom se lenne.
De különben csak jobb vas kéne Wii2-be... nem kell mindig innováció!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.