Ezio emléktöredékek felkutatása végett keresi fel az Oszmán Birodalmat, a templomosok helyrerakása mellett. Ezen pecsétek tartalmazzák Altair emlékeit, melyek segítségével Ezio betekintést nyerhet ükapja életébe (ahogyan Desmond is az őseiébe az Animusszal). Így tudjuk majd átvenni az irányítást Altair felett ezekben az emlék-szekvenciákban. A játék nagy része Konstantinápolyban játszódik, mely négy, hatalmas területre tagolódik: Constantin, Beyazid, Imperial és Galata, de megfordulhatunk Cappadociában is.
Ezio már több, mint ötvenéves a Revelationsben, új játékszere is van a mászókampó személyében, melynek segítségével sokkal gyorsabban tud közlekedni a város falain - ahogy a Ubisoft fogalmaz, ez meggyorsítja a navigációt, mintegy 30 százalékkal. A kampóval magunkhoz is tudjuk rántani az ellenséget egy kombóval. Ezio immáron bombákat is tud készíteni, több mint 300-félét rakhat össze.
Némileg módosult az irányítás is - a B (PS-en a kör) gombbal használhatjuk a kampós pengénket, az Y-nal (háromszög) pedig az egyéb fegyverekhez és bombákhoz férhetünk hozzá. Az Eagle Vision is változott, mostantól Eagle Sense néven emlegetjük, mely már sokkal jobban összpontosít a karakterre, bővebb utalásokat ad arról, hogy merre mehetünk. Ha képesek vagyunk felismerni a helyes utat, akkor előrefuthatunk, bombákat vagy csapdákat helyezhetünk el - ennek tudatában készülve fel az összecsapásokra. Bővül a megmászható tornyok koncepciója is, most már lárhatjuk a templomosok jelenlétét, és egyes kerületeket meg kell tisztítanunk tőlünk, hogy a orgyilkosok megszerezzék a terület teljes befolyását. Néhány háztetőn és tornyon kifeszített köteleket találunk, melyeken végig tudunk csúszni a kampónk segítségével - ezzel könnyedén meglóghatunk az ellenséges őrök elől.
Ha kellő hírnévre teszünk szert, akkor már saját csapatokat is küldhetünk a templomosok ellen, saját ellenőrzésünk alatt, vagy teljesen szabad kezet adva társainknak. A teljes siker érdekében mesterorgyilkos fejlesztéssel láthatjuk el csapatunkat. Az orgyilkos szintező-mechanika határa 10-ről 15-re nőtt. Annak érdekében, hogy a világ kellően magával ragadó legyen - a hagyományos mellékküldetések mellett - megjelennek a véletlenszerű események is. Például amikor áthaladunk a kereskedőnegyeden, az egyik üzlet tulajdonosát megvédhetjük a rablóktól, netán odaszaladhat hozzánk egy kislány is, hogy segítséget kérjen. Kicsit olyan a szisztéma, mint amit a Red Dead Redemptionban láttunk.
Az Assassin's Creed: Revelations is beáll a sorba, hogy megnyerő arcmimikát kölcsönözzön a szereplőknek. A Ubisoft megoldása a Mocam névre hallgat, mely érdekes összevonása a hagyományos animációnak és a csúcstechnológiának - az eredmény az L.A. Noire MotionScan technológiájához hasonló minőségű.
Desmond is visszatér az Animusba egy biztonságos helyen, a Black Roomban, mint valami narratív puzzle-játékban, úgy kerülnek felszínre az emlékek darabkái, ilyenkor a játék világának geometriái is megváltoznak, nekünk kell összeillesztenünk. A multiplayer is visszatér, de sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a körítésre és a történetre, hiszen ettől olyan nagyszerű az Assassin's Creed-sorozat. Karakterünket és fegyvereinket egyedileg szabhatjuk testre, klánokat alapíthatunk - vagy ahogy itt hívják: orgyilkos-céheket.
Megjelenés novemberben, PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Köszönjük SL89!
amuygmeg szerintem ezioval csak annyit megyünk hogy meg keresünk egy pecsétet aztán altairral megyünk egy csomot majd ezioval egy kevesett
Amúgy meg, ahogy az AC2-nél/ACB-nél tettem, mostantól egyetlen hírt sem olvasok el a játékról (kivéve a "fél évet késik a PC-s AC" és hasonlók), mert így sokkal nagyobbat ütött, mintha előre tudtam volna mindent. :)
különben is,lehet h azér dolgozik rajta ennyi csoport,hogy mind3 változat egyszerre legyen kész
Batman:Arkham City, Uncharted3,AC Revelations, ez három tuti őszi vétel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.