Minek annyi trailer, ha egyszer számokkal is lehet sokkolni a jónépet. A Brinkben nem kevesebb, mint 102 billiárd különböző karaktert gyárthatunk le, 26 ezer sornyi párbeszédet hallgathatunk meg, továbbá 60 percnyi tiszta zene szólal majd meg kalandjaink során.
Nyilvánvalóan sem a Bethesda, sem pedig a Splash Damage nem számolta meg a lehetőségeket egyesével: aki szorgalmasan tanult a matekérettségire, tudja, hogy egyszerű kombinatorikával sima ügy a végeredmény megadása. (Más kérdés, hogy a szám nyilvánvalóan elméleti, a gyakorlatban valószínűleg a lehetséges variációk töredékét használják majd ki csupán a játékosok.)
A fenti - lassan másfél éves - trailerben megnézhetitek, hogyan működik a karakterszerkesztő, alább pedig a számok következnek. A Brink május 13-án fog megjelenni PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
- 45 különböző módon halhatsz meg
- 26,000 sornyi párbeszédet hallgathasz meg
- 4,500 egyedi fegyverhangot hallhatsz
- 8 különböző szinkroncsomaggal találkozhatsz
- 60 percnyi zenét hallhatsz
- 4963 különböző módon kombinálhatod a fegyvereket és kiegészítőiket (nem számolva a Resistance frakció változatait és az előrendelői extra darabokat)
- 4,530,240 egyedi karakter a Security frakciónál (nem számolva a testalkatokat és a színárnyalatokat)
- 13,590,720 egyedi karakter a Security frakciónál a testalkatokat is beleszámolva
- 15,775,119,360,000,000 egyedi karakter a Security frakciónál a színárnyalatokkal együtt
- 47,325,358,080,000,000 egyedi karakter a Security frakciónál mindent hozzáadva
- 4,530,240 egyedi karakter a Resistance frakciónál (nem számolva a testalkatokat és a színárnyalatokat)
- 13,590,720 egyedi karakter a Resistance frakciónál a testalkatokat is beleszámolva
- 18,307,441,152,000,000 egyedi karakter a Resistance frakciónál a színárnyalatokkal együtt
- 54,922,323,456,000,000 egyedi karakter a Resistance frakciónál mindent hozzáadva
- 102,247,681,536,000,000 az összes lehetséges karaktervariáció száma
am jónak tűnik, de így is a "variációk" nagy része annyiból áll majd, hogy pl nincs az ember arcán semmi, van rajta sebtapasz, van rajta arcfesték, szal kb felső * felső szín * alsó * alsó szín * kiegészítő * stb-vel jön ki ekkora szám. Javarészt nem lesznek nagy különbségek, csak az egyik embernek a gránátöves felsője kék színű lesz, a másiknak piros és még sebtapasza is lesz.
Hexagon, hexameter, hexán.
Hexagon 6 szög...
Hexameter 6 verslábból álló...
Hexán a szénlánc 6. része. (C6H14)
Ja igen. Azok nyilak akarnak lenni => és nem relációsjelek.
Amúgy ha muszáj ezen veszekedni, akkor csak fogjátok fel úgy hogy a "mi" egyszerest/egyet jelent, a "bi" ugyanígy a kettő/kétszeres, a "tri" a háromszoros, "hexa" négyszeres, stb. stb stb.
Amúgy nagyon várós játék, szerintem jó lesz :)
Mindegyik az 1000x-ese az előtte lévőnél.
#17 A billió nem egyenlő a milliárddal. XD
Am én már nagyon várom a játékot. Remélem addig lessz PSN.
Amúgy 9 millió variáció egész jó.
beszédes számadat, de online nem fogok találkozni max 100féle embernél többel az hótzihher
Amúgy elég nagy számok.Még ha csak a testalkatokat nézzük a színek nélkül akkor is 13,5 millió különböző van ami nem kevés.
Bár én azért szívesen irányítanék egy Batman sapeszos, fénykarddal hadonászó és ókori bőrszoknyát viselő, Dodó kacsás melltetoválással operáló egyént. Az ellenfelek nem csinálnának semmit, mert a játékosaik fetrengenének a röhögéstől. :)
A hírhez meg annyit, hogy ez eléggé nagy szám. Az tény hogy ez a 102 billiárd karaktervariáció nem jelent ennyi teljesen különböző lehetőséget, de még így is lényegesen több van mint a hasonló játékokban. Várós!!! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.