A TNS nevű piackutató cég által készített Campaign 2011 Top 1000 Asia-Pacific Brands felmérés szerint továbbra is a Sony a legnívósabb márka az ázsiaiak körében. Bár a vállalat az elmúlt pénzügyi évet 3,2 milliárd dolláros vesztességgel zárta - igaz, a játékos részleg szépen teljesített -, és a PlayStation Network, illetve más hálózatai feltörése révén több mint 100 millió felhasználó adatait lopták el tőle, a keletiek látszólag kitartottak a PlayStation konzolok gyártója mellett.
A piaci elemzők megjegyezték: bár a luxuscikkek gyártói megjelentek a régióban, és egyre többen kíváncsiak rájuk, mivel nem tömegpiaci termékekkel foglalkoznak, az ázsiai átlagemberek sokszor még csak nem is hallottak például a Louis Vuittonról. A Sonyt ezzel szemben mindenki ismeri, és hasonló rivaldafényben dúskálhatott a szintén ázsiai székhelyű Samsung, Panasonic, LG és Canon is.
A Media Creates toplistája szerint egyébként Japánban 29168 darab PSP, valamint 16993 darab PS3 talált gazdára a múlt héten - ezzel az eredménnyel rávertek a 3DS, illetve a Wii eladásaira is.
De még egyszer: nem a ps és psp -re gondolok elsősorban, hanem, mint "bejáratott prémium brand"-ként nem tartom semmivel sem különbnek az említett két másik gyártóval szemben !
Szerintem ez mindent elmond a termékeikről: Van egy egy Playstation- öm a legrégebbi, nem is tudom már hány éves, de ha előkotrom a szekrény aljáról és bedugom, ugyan úgy működik, mint újkorában !!! Semmilyen Sony termékben nem csalódtam még, sajnos nem olcsók, de cserében minőséget kapsz.
Ezzel szemben, szerintem a parasztvakítás koreából jön, az ottani cuccoknak ugyan vannak kiemelkedő tulajdonságaik, de többnyire vannak súlyos hiányosságaik is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.