A 40 eladott licencbe beletartoznak a nagy kiadók is, ám számos független játékfejlesztő is megvásárolta azt - nyilatkozta Carl Jones a NowGamernek. Arra a kérdésre, hogy eddig miért láttunk még olyan kevés bejelentést, a fickó úgy válaszolt, hogy nyilvánvalóan szükség van egy bizonyos mennyiségű fejlesztési időre, mire a címeket a nagyközönség számára is bemutathatják. Számításai szerint a jövő évben csak úgy záporozni fognak a CryEngine-es bejelentések.
"A következő játék, mely CryEngine 3-at használ, az az Illfonic által készített Nexuiz lesz, mely egy aréna-alapú lövöldözős játék. Letölhető formában jelenik meg konzolokon. Szóval ez egy igazán high-end, tripla-A-s cím lesz, bárki letölheti majd XBLA-ről és PSN-ről, vagy PC-n. Szóval ez lesz az első kitekintés a Crytektől független munkálatokba."
Várhatóak egészen más élmények is, egy másik a sandboxra gyúr rá, melyben a motor igazán kiemelkedő. Jones biztos abban, hogy rengeteg műfaji követelményhez lehet igazítani a CryEngine 3-at, sőt szükséges is, hogy elkerüljék vele a fogyasztók rosszallását. A technológia nagyon erős, és a fejlesztőkön múlik, hogy mit kezdenek vele, a németek minden eszközt megadnak ahhoz, hogy különböző típusú játékokat készítsenek a vállalkozók.
Jones dícsérte a DICE Frostbite 2 motorját annak alkalmazkodó képessége miatt, mely teljes joggal száll harcba a lövöldözős játékok piacán, de emellett autós címekben (mint az NFS: The Run) is megállja a helyét. Az igazgató szerint a CryEngine 3 is hasonló helyzetben van:
"Nagyon különböző kihívásokkal szembesülünk, ha egy autóverseny címet, egy shootert, vagy egy akció-kalandot, netán egy MMO-t akarunk készíteni. Azt hiszem, a CryEngine 3-at fel lehet használni bármilyen olyan műfajban, ahol a magas minőséget célozzák meg."
Ezek után már csak a felhozatal a kétséges. Várjuk!
nem adják pusziért...
magyarul sokba.
Vki hallott már vmit a licenszelés feltételeiről?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.