A Kingdoms of Amalur eredetileg egy MMORPG-nek indult, amit a World of Warcraft ellen akartak küldeni, de valószínűleg miután látták, hogy a Blizzard remekművét nem fogja tudni megszorongatni, s persze bejött a képbe a Star Wars: The Old Republic, szépen átváltoztatták a cuccot egy történetközpontú fantasy akció-szerepjátékká.
Todd McFarlane a játék fejlesztőinek képviseletében azt nyilatkozta: a játék februárban fog megjelenni, "kivéve, ha az Electronic Arts nem mond valami mást". Mindebből az szűrhető le, hogy az EA kicsit rongybabaként kezeli az Amalur készítőit, s amikor megkeresték a kiadót, hogy mondjanak valamit a dologgal kapcsolatban, csak az találták mondani, hogy a játék 2012 elejére van belőve, s semmi egyebet nem tudnak hozzátenni.
A PC-re, X360 és PS3-ra készülő Kingdoms of Amalur tehát valószínűleg februárban jön, de a 2012 elejébe belefér még március is - innen már csak a EA-n múlik.
Mondhatjuk, hogy a Kingdoms of Amalur az Electronic Arts egyik leginkább elhanyagolt címe? Jogos lenne, hiszen szegény játék már annyi hideget és meleget kapott a kiadótól, ráadásul most még a megjelenési dátumokkal is bizonytalanságban tartják a fejlesztőket.
Sajnos amit eddig láttam belöle ez nagyon is látszik mert a jól bevált már sok játékban látott dolgokat egybegyurták néha azt volt az érzésem mintha a fable-darksiders egyszerre futna és a harcrendszer a tipikus casual nyomj x-a-b persze a megfelelő idöben amiért xp eső hullik.
De még tul korai lenne lehúzni majd azért kiváncsian várom mi lessz a végeredmény de nem számitok sok újdonságra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.