Az Xbox Live Arcade portfóliójáért felelős igazgató, Chris Charla árulta el, hogy a rendszerben bemutatkozó játékok átlagára emelkedett, ami már csak azért is érdekes, mert a hasonló szolgáltatások esetében az az üzemeltetők célja, hogy ez fordítva történjék. Az App Store és társai esetében például már a nulla felé konvergál a megvásárolható programok ára.
Charla hozzátette, fogalma sincs, hogy meddig lesz ez így, ezt ugyanis a piac határozza meg, de azt mindenképpen jó látni, hogy a játékosok hajlandóak több pénzt kiadni a minőségi digitális tartalmakért. A marketingszöveget leszívva azért megerősíthetjük: mind a Live, mind pedig a PSN esetében egyre több a tartalmas, igényes próbálkozás, elég csak a hamarosan megjelenő From Dustra gondolni.
2009-ben 86 játék közül válogathattak a Live-felhasználók, ezek között 21 került 1200 Microsoft Pontba (15 dollárba), 2010-ben 85 játékhoz képest volt 27 ilyen cím a választékban, idén pedig már most 20 játékról tudni, hogy ennyit kérnek el érte a készítői. Mindemellett a Metacritic átlagok is a minőség javulását sejtetik: 2008 óta 12 százalékkal javultak az XBLA-címek értékelései átlagosan.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.