A Ready at Dawn stúdió készíti az eredeti PSP-s részek, a Chains of Olympus és a Ghost of Sparta PS3-as verzióit, ám a fejlesztés közben egy hatalmas problémába ütköztek: átültették a játékot az új, Full HD-s engine-re, amivel PS3-on már egészen korrekt grafikált produkált, ám nem igazán tudtak mit kezdeni a közel 1 órányi átvezető jelentettel, melyeket még a régi motorral rendereltek a PSP felbontásához.
Úgyhogy vettek egy nagy levegőt, s állítólag több hónapnyi munkát fektettek abba, hogy az összes átvezetőt újrarendereljék az új engine-nel, teljes 1080p-s felbontásban. Az eredeti, PSP-s verzió és az új, PS3-as változat közötti különbségeket az alábbi filmecske próbálja bemutatni. Köszi, Nathan.
Szerintem innen jön majd a folytatás. Kratos túlélte, illetve szerintem az alvilágba került és innen folytatják a sztorit.
AVGN-ről meg annyit, hogy nem a zsebpénzéből vette meg a gépeket. Amikor kezdte, akkor rengeteg rajongói levelet kapott, hogy szívesen ellátják őt konzolokkal, és játékokkal. Egy jó ideje már, hogy a GT-nek dolgozik, így meg azért nagyobb a támogatottsága. Ja, és mégvalami, Ő kifejezetten Nintendo-ra szakosodott:)
A barátnők meg ilyenek!:D
http://ps3.ign.com/articles/118/1187301p1.html
de akkor is most már nálam is nagyon nagyon érik a konzol vásárlás csak emiatt a játék miatt
2: A masodik resz a sorozat legjobbja, remelem ehhez ketseg sem fer.
Az 1-el és a 2-vel nyomtam sokat, a 3. részét sajnálom... hogy nincs meg hozzá a megfelelő konzol. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.