Peter Hines, a Bethesda fejese a Destructoid magazinnak adott interjújában közölte, hogy minél folyékonyabban szerették volna kivitelezni a Skyrim új kezelőfelületét, a leggyakrabban használt ikonok mindig könnyen megtalálhatóak, míg azok, melyekhez csak ritkán nyúlunk hozzá, kis ikonként nem foglalják a helyet, ám listaszerűen akkor is megtaláljuk őket. Hines megígérte, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a crafting rendszerre és az új tárgyak létrehozására.
"Ez sokkal szélesebb dolgokra ad lehetőséget a játék során" - jegyezte meg, példaként a kovácsolást hozta fel, ahol megerősíthetjük a szerszámainkat, mellyel később hatékonyabbak leszünk, hasonlóan az alkímiához és a főzéshez.
Egy másik dolog, mely néhány hardcore The Elder Scrolls rajongónál kicsaphatja a biztosítékot az az átdolgozott zárfeltörési rendszer. A lockpicking minden tolvajféle kaszt elsődleges képessége, mely jelentősen hasonlítani fog a Fallout 3-ban látott megoldásra.
"Majdnem pontosan olyan, amit a Falloutban láttunk" - ismerte el Hines. A zárfeltörés sokat változott az Oblivion óta, gondolkoztak is sokat rajta, de végül a Fallout 3 intuitív megoldása mellett döntöttek. Hogy ez jó vagy, rossz - novemberben ki fog derülni.
http://www.youtube.com/watch?v=aQ3wZbpCmfw&hd=1
Masszív fél óra x360-on, nagyon durva, van benne néhány új jelenet is, aki még nem látta csak a drabolt verziókat!
Irtam en ,hogy az a bajom vele, hogy nehez?
Eloszor gondolkodni kene, nem egybol kotoszkodni, baratom.
A zárnyitás pedig nem egy "minijáték" hanem egy akadály, és nem az a lényege azoknak általában hogy szeresd hanem hogy kint (bent) tartson valahol, ha könnyű akkor értelmét veszti az ottléte.
Ha a Skyrim is ezt a rendszert használja, akkor eléggé szomorú leszek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.