Skyrim - a Fallout 3 zártörését örökölte

  • Írta: zoenn
  • 2011. augusztus 22.
  • Hír
Link másolása
Azt maga a Bethesda alelnöke is kifejtette, hogy a The Elder Scrolls ötödik részében jelentős renováláson esett át a kezelőfelület, melyet egyenesen az Apple és az iTunes ihletett. Mivel a játékidő jelentős részét a leltárral töltjük, pakolgatjuk felszerelési tárgyainkat, ezért minden műveletnek folyékonyan kell mennie.

Peter Hines, a Bethesda fejese a Destructoid magazinnak adott interjújában közölte, hogy minél folyékonyabban szerették volna kivitelezni a Skyrim új kezelőfelületét, a leggyakrabban használt ikonok mindig könnyen megtalálhatóak, míg azok, melyekhez csak ritkán nyúlunk hozzá, kis ikonként nem foglalják a helyet, ám listaszerűen akkor is megtaláljuk őket. Hines megígérte, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a crafting rendszerre és az új tárgyak létrehozására.

"Ez sokkal szélesebb dolgokra ad lehetőséget a játék során" - jegyezte meg, példaként a kovácsolást hozta fel, ahol megerősíthetjük a szerszámainkat, mellyel később hatékonyabbak leszünk, hasonlóan az alkímiához és a főzéshez.

Egy másik dolog, mely néhány hardcore The Elder Scrolls rajongónál kicsaphatja a biztosítékot az az átdolgozott zárfeltörési rendszer. A lockpicking minden tolvajféle kaszt elsődleges képessége, mely jelentősen hasonlítani fog a Fallout 3-ban látott megoldásra.

"Majdnem pontosan olyan, amit a Falloutban láttunk" - ismerte el Hines. A zárfeltörés sokat változott az Oblivion óta, gondolkoztak is sokat rajta, de végül a Fallout 3 intuitív megoldása mellett döntöttek. Hogy ez jó vagy, rossz - novemberben ki fog derülni.

20.
20.
dzsiádzsó
Az eddigi pár perces demo montázsok egyben megtekinthetők itt

http://www.youtube.com/watch?v=aQ3wZbpCmfw&hd=1

Masszív fél óra x360-on, nagyon durva, van benne néhány új jelenet is, aki még nem látta csak a drabolt verziókat!
19.
19.
vytros
Nekem mindkét megoldás tetszett, az F3-asnak max tényleg annyi a hátránya hogy mindig kellett hozzá egy bizonyos szint hogy belekezdj egyáltalán. És ahogy már mondták előttem, "A TES-ben a moddolással bármi megtörténhet" :)
18.
18.
csux
#13: Nem neked címezve szántam az egészet, csak te említetted meg minijáték ként, a többinek már semmi köze nem volt ahhoz amit írtál :)
17.
17.
Józsi_Doe
tökmindegy milyen csak használható legyen. A fall3-é az, úgyhogy megfelel.
16.
16.
PolluxHUN
#15: Úgy úgy! Remélem a Skyrim is olyan frankón moddolható lesz. A végén már kb 14-15GB-osra hízott az Oblivion mappám a sok jobbnál jobb modoktól! :D
15.
15.
erasmus
Ha nagyon nem tetszik idővel úgyis lesz valami mod ami visszahozza az oblis zártörést. Ezért szeretem a TES-t bármit megváltoztathatnak a modderek.
14.
14.
Extol
Nekem tök mind1 hogy a zárfeltörés a falloutból lett ihletve, de ennyi elég is lesz, nem kell egy fallout remake. Mág csak az kéne hogy mini nuke-val szaladozzanak az északiak
13.
13.
Mortis
#11: Nem minijatek, hanem akadaly. A ketto miert zarna ki egymast? :)
Irtam en ,hogy az a bajom vele, hogy nehez?

Eloszor gondolkodni kene, nem egybol kotoszkodni, baratom.
12.
12.
joboruz
Az Oblivionos zárfeltörés nagyon el lett találva. Ha az ember ráérzett a technikára bármit ki tudott nyitni. Ugyanezt már nem mondhatom el a F3 zárfeltörés megoldásáról. Elég sokat kellet kínlódni vele, ráadásul mikor még a zár is megrongálódott... Miért nem lehetett maradni akkor inkább a "hagyományosnál" ?
11.
11.
csux
Szégyen hogy minden játékban arra mennek már manapság hogy minél butábban oldják meg az eddig értelmesen, és kreatívan megalkotott dolgokat...
A zárnyitás pedig nem egy "minijáték" hanem egy akadály, és nem az a lényege azoknak általában hogy szeresd hanem hogy kint (bent) tartson valahol, ha könnyű akkor értelmét veszti az ottléte.
10.
10.
KENKILL
Szerintem jó volt a fallout 3-as bár tényleg jó lenne ha nem kéne azt is külön fejleszteni, hanem bármilyen zárat feltörhetnénk.
9.
9.
l.rics16
sztem az alpha protocolos zártörést kéne tolni az teccet eddig a legjobban
8.
8.
balint23h
Az Oblivionos még mindig "bent van a kezemben" kár, hogy nem marad.
7.
7.
Mortis
Haaat, az ilyen minijatekok amugy sem tartoznak a kedvenceim koze, szoval nekem edesmindegy milyen lesz, nem fogom szeretni. :)
6.
6.
princeps27
jó volt az oblivion ban a zárfeltörés, megszerezted a csontkulcsot és csak auto gomb :D
5.
5.
PolluxHUN
Hàt ez ìgy elèg árgya! A világ legfaxább módszere volt az Oblivionos megoldás. Ejj nem kellene lebutítani legalább ezt nem!
4.
4.
Füge
lábam lerágom, ha olyan kulcslyukak lesznek skyrimben is mint a FO3-ban. :D
3.
3.
Dcrysis02
#2: Ha jól tudom akkor a Fo-ban nem is kezdhettél bele a törésbe ha túl alacsony volt a képességed. A TESIV-ben akármelyik zárat feltörhetted, csak időbe telt.

Ha a Skyrim is ezt a rendszert használja, akkor eléggé szomorú leszek.
2.
2.
Thane
#1: Nem tom, nekem mindig előbb fogyott el az álkulcsom minthogy feltörtem volna a zárat. FO3-ban pedig egész jól ment meg tetszett is.
1.
1.
drat576
szerintem az OBIban tök jó volt a zárfeltörés és a F3-ban meg eléggé nyögve-nyelős
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...