Sosem felejtem Ca$h bácsi beszámolóit arról, hány játékot vitt már végig Xbox 360-on, amíg arra várt, hogy a PlayStation 3 feltelepítse a legújabb frissítést. A Sony nagyon is tisztában van a problémával, így Shuhei Yoshida, az SCEE Worldwide Studios elnöke meg is ígérte, hogy a Vita esetében sokkal kevésbé feltűnő frissítésekre számíthatunk, hiszen nem mindegy, hogy amikor egy elfoglalt embernek egy órája van egy nap játszani, akkor abból fél órát frissít a konzol vagy csak 2 percet.
Yoshida ezen kívül elmondta, hogy két fontos dolgot megtanultak az első PSP kapcsán is: az egyik, hogy nem elég szimplán az erős hardver, valami pluszt is kell nyújtani. Az első PSP ugyanis egyedül hardveresen volt kiemelkedő, ami azt jelentette, hogy szinte ugyanazok a játékok mentek rajta, mint a PS2-n. A probléma viszont, hogy később már PS3-on sokkal jobb minőségben lehetett nyomni ezeket az anyagokat, a PSP vonzereje pedig csökkent. Ennek köszönhető, hogy a Vita már számos egyéb egyedi lehetőséggel érkezik a bivaly vas mellett.
A másik, amire Yoshida ígérete szerint a Sony nagyon figyelni fog, az a folyamatos játéktámogatás: szerintük ugyanis a launch után a Sony nem fejlesztett és adott ki elég játékot a PSP-re, így a Vita esetében erre is jobban rágyúrnak.
Valószínűleg, ha megkérdeznénk néhány PlayStation 3 tulajdonost, mi a legidegesítőbb tulajdonsága a Sony konzoljának, sokan a hosszú frissítési időket emelnék ki. Nos, a Sony tanult a hibáiból, s azt ígérik, hogy a Vita frissítései nem szelik majd ennyire ketté a napunkat.
Mennyi MB-ot kell letöltenie az Xbox 360nak egy rendszerfrissítéskor, és mennyi MB-ot a PS3-nak egy rendszerfrissítéskor?
Ha mindkét rendszer ugyanannyit MB-ot töltene le, és ennek ellenére az Xbox360-nál gyorsabban menne a letöltés, és a felállás, akkor lenne, lehetne igazad!
Mivel ezt mi nem tudjuk pontosan, ezért sajnos, eleve rossz volt a hasonlatod, felvetésed!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.