Lehetséges, hogy követendő példa lesz más játékfejlesztők körében is a From Software megoldása, mely keresztbe tesz a kétes forrásból származó példányok tulajdonosainak, akik nem restek már akkor belevetni magukat a sötét kalandba, amikor a boltokban még meg sem jelent a játék. Legyen szó akár kalózverzióról, vagy a kiskereskedők bakijáról - a kezdeti lelkesedésnek könnyedén keresztbe tesznek, s ezt nem valamilyen speciális védelem útján érik el, hanem olyan ingame nehézségek elé állítják a játékost, ami ellen nincs gyógyír, csupán a türelem.
A From Software például rémisztő, maximális, 145-ös szintű fekete fantomokat küld friss karakterünk torkának, akik 1900 pontot sebeznek rajta, és minden képességük 99-re van felgyúrva. Esélye sincs ellenük senkinek. Más szóval halál vár karakteredre, ha kísértésbe esel - a fejlesztők kemény kézzel megbüntetnek mindenkit, akik már a hivatalos megjelenés előtt játszanak a Dark Soulsszal. Japánban a napokban jelenik meg a szerepjáték, de ugyanez a szabály érvényesül a más régiók verzióira is. Európában október 7-én kerül a boltokba a Dark Souls Xbox 360-on és PS3-on.
majd felgyúrom trainerrel a karakterem, és nagy csatát szervezek :) :
#17
#18
:D:D:D:D:D
#11: Kár szerintem ezt túlbeszélni, pár napot csak kibír mindenki. Sokkal szemetebb húzások felett hunynak szemet sokan, mint pl. online passok és hasonlók...
Inkább te látod túl egyszerűen a dolgokat!
Az rendben van, hogy bele van kódolva a progiba, ennyire ne nézz már madárnak!
De a kódnak is igazodni kell valamihez, jobb híján marad a gép órája, az meg mint ahogy az előbb is ecseteltem, nem pontos!
Vagy ez a játék olyan különleges, hogy elfut gép nélkül is egy üres dvd tokban, és a gyártástól számítva ketyeg benne az idő!!! :D :D :D
Akkor ehhez konzol sem kell, fut a lemezen is! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.