Ezerrel dübörög a Battlefield 3 marketinggépezete, most már minden második napra jut egy trailer, még akkor is, ha azok legfeljebb egy perc hosszúak, és alig tartalmaznak új jelenetet. Nem baj, mi az ilyet sem bánjuk, lássuk, hogyan lehet rombolni az év egyik legjobban várt FPS-ében.
A Battlefield 3 október 28-án jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, s bár a marketingkampány nem hagy majd alább, arra mérget vehetünk, hogy az EA és a DICE részéről nem számíthatunk már háromórás gameplay vdeókra, főleg ami a játék single részét illeti; majd a játékmagazinok fognak nekünk spoilerezni mindenféle felvétellel. Addig is itt egy új előzetes, ez teljesen hivatalos és a rombolást mutatja be - kerek 57 másodpercen keresztül. Köszi, Fontos 96!
Várom már remélem nagyon jó lesz :)
Szerintem nagyon jó a játék, viszont szeretnék érdeklődni felőle.
Mivel a konzolokon nem mennek a 64 fős csaták, lelettek kicsinyitve a pályák, és pár apro dolog lett változtatva. Azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy a játék konzolos verziójában lesznek-e repülők, illetve az a sok jármű ami pc-n? Viszont 24 emberrel a csatatéren nagyon remélem azért hogy fogok találkozni sok ellenséggel, és nem csak ide oda járkálok és nem találok senkit. Válaszotokat előre is köszönöm!
ugyanis míg te lövöldözöd az irodai berendezést, flakonokat és kukákat, addig én vadászgépekkel, helikopterekkel és tankokkal fogom osztani az áldást.
Inkább nézelődök apró pályákon,mint szaladgálok 200 km-t a hortobágyon,néha kildöntve egy fát tankkal,vagy szarrá RPG-zni házakat,ez a fajta rombolhatóság nem is tüzel fel...sőt inkább gagyinak hat mint hatásosnak.
A "megrongálható" autók,szemeteskukák és minden egyéb ami az mw-ben van elég hatást kelt ahoz hogy a játékélmény makulátlan legyen,pörgős játékmenet.....és ne felejtsük el a helikoptert,a Harriert,AC130-at stb nem megrongálod hanem szószerint "lerombolod" az égről.
bf-ben azért nincsenek tele a szobák minden vacakkal, mert a pályák nem akkorák mint a hátsóudvarom. ha így lenne, akkor tele lehetne pakolni a pályákat minden szeméttel. de minden motornak és hardvernek megvannak a maga határai.
az autók, palackok meg tartályok játékmechanikailag mind ugyanazt a célt szolgálják, felrobbannak, ha beléjük lősz. csak méretben és kinézetben különböznek. amiről te beszélsz, az nem rombolás, legfeljebb rongálás.
bf3-ban úgy tűnik kicsit visszavettek a rombolásból bc2-höz képest, de még így sem mondhatod azt, hogy semmivel nem rombolhatóbb a környezet mint mw-ben, amikor falakat robbanthatsz ki, fákat dönthetsz le, fényeket lőhetsz ki és a gránátok meg az aknák krátert hagynak robbanás után.
jó a cod úgy ahogy van, és semmi szükség arra, hogy olyan fícsöröket magyarázz bele, amelyekről a játék nem is hallott.
http://quantygroup.com/s/gtJUu
Sorsolás 11.11.11-én :)
Akkor megjegyezném,hogy az mw3-ban csupán a kecókat nem lehet szétdurrantani,viszont minden tárgy,igen lakberendezési tárgyakról beszélek pl,mert megszoktuk a BC-ben csak lepusztult homless kérók vannak,egy szájbaqrt széket nem találsz ha bemész valahova,ellenben az mw-ben tip-top minden,irodák patentok stb....mindenbe beledurrantasz annak nyoma marad,autók,oxigén palackok,fénymásolók,tartályok rombolhatók ??? IGEN !
Egyszóval semmivel sem rombolhatóbb a környezet a Bettliben mint az mw-ben,ráadásul picit szebben néz ki az infinity munkája.
Aki ezzel nem ért egyet az szemellenzős,és sajnálom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.