...Elvégre a derék denevérember hangját az az úriember adja, aki a rajzfilmekben is szinkronizálta már őt, így van némi tapasztalata a karakter eljátszása terén. Ő Kevin Conroy, és elmondása alapján sokkal nehezebb és összetettebb dolog egy játékot szinkronizálni, mint egy műsort vagy egy filmet.
"Egyedül vagy a hangfelvevő szobában 4 órás blokkokban, és úgy kell hűnek maradnod a karakterhez, hogy közben semelyik más szinkronszínész nincs ott. Ez sokkal nehezebb" - nyilatkozta Conroy a New York-i Comic-Con fesztiválon.
Elmondása szerint egy sort vagy mondatot általában négy-ötféle módon is feljátszanak, mindet kicsit különböző hangnemben és érzelmekkel. Ezután pedig sokszor vagy 20 különböző változatát kell felmondani ugyanannak a szövegnek, amik közül attól függően választ a program, hogy a játékos milyen úton-módon játszotta a sztorit.
Viszonylag ritkán szoktunk írni a játékok főhőseit szinkronizáló színészekről, aminek pusztán az az oka, hogy kutyát-macskát nem érdekli, ki szinkronizálja a játékokat. Legalábbis az esetek nagy többségében így van. A Batman azonban ezen a téren is kicsit más...
De, hogy ne offoljak, Conroy Batman hangjaként alap, hisz már a kilencvenes években ő adta a rajzfilmben is a bőregér hangját, viszont akitől pozitív értelemben kiráz a hideg az Mark Hamill, az Asylumban is nagyon jó volt, de most Conroy-t is űbereli Wader gyermeke.
#14: "Legalábbis az esetek nagy többségében így van" amugy tenleg nem sokakat erdekell a szinkronhang, ez egy olyan lenyeges eleme a jateknak ami a jatekosok 95 szazalekat csak akkor kezdi erdekelni ha megvaltozik sot meg akkor se nagyon, pl ha James McCaffreyt-t lecserelnek a kovetkezo ma payne-ben tuti mindenkinek feltunne :)
Ez most komoly? Én az esetek többségében emiatt nézem végig a credits-et, meg mert halhatom tisztán a zenét.
lásd: http://www.youtube.com/watch?v=w2yv8aT0UFc
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.