Habár a Frostbite 2.0-t eredetileg kifejezetten a Battlefield 3-hoz alkotta meg a DICE, úgy tűnik, hogy a motor nagyon flexibilis, hiszen állítólag a következő Mirror's Edge is erre a motorra fog épülni, a Need for Speed: The Run pedig már most ezt használja. A megoldás egyszerű: most, hogy az EA szétosztotta a Need for Speed-sorozat fejlesztését a Criterion és a Black Box között, a srácok úgy érezték, ha már nem kell évente leadni egy új részt, itt az ideje technikát is fejleszteni.
Amikor aztán körülnéztek, milyen motor felelne meg a hollywoodi stílusú történetmesélésnek és akciójeleneteknek, végül a házon (Electronic Artson) belüli Frostbite 2.0-ra esett a választás: "Így közeli kapcsolatban tudunk maradni a motor fejlesztőivel is, ezen kívül fantasztikus grafikát, élethű karaktereket és csodálatosan festő verdákat tudunk bepakolni" - nyilatkozta Jason DeLong.
"A vizuális effekteket kezelő rész abszolút top, a világ pusztíthatósága, s az audio is lélegzetelállító. Ezen kívül kellemes mellékhatás, hogy ez egy rendkívül tartalomvezérelt fejlesztési rendszer, ami arra sarkallt minket, hogy sokkal több tartalmat állítsunk elő, mint bármikor korábban."
http://www.slideshare.net/DICEStudio/lighting-you-up-in-battlefield-3?from=ss_embed
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.